اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان مازندرانی ورزش موی‌تای جهان:

آمادگی کسب مدال در فستیوال کیش را داشتم

خبرگزاری فارس: قهرمان ورزش رزمی موی تای جهان گفت: آمادگی کسب مدال در فستیوال کیش را داشتم.

آمادگی کسب مدال در فستیوال کیش را داشتم

شهرام ناظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان کرد: با وجود آمادگی برای حضور در فستیوال هنرهای رزمی در کیش به خاطر برگزار نشدن این مسابقات در سنگین وزن، شرکت نمی‌کنم.

وی افزود: با توجه به مکاتباتی که مسئولان برگزار کننده با ورزشکاران خارجی برای شرکت در مسابقات داشتند، حضورم در این رقابت‌ها می‌توانست از نظر آمادگی مفید باشد. 

ناظری با تشکر از حمایت‌های همه جانبه جلال مهدی‌زاده رئیس انجمن موی تای مازندران گفت:  مهدی‌زاده برای حضورم در این فستیوال تلاش زیادی انجام داد تا این فستیوال در تمام اوزان برگزار شود ولی سرانجامی نداشت تا من در این رقابت‌ها حاضر نشوم.

قهرمان موی تای جهان تصریح کرد: برای سومین بار است که فستیوال جهانی هنرهای رزمی در کشورمان برگزار می‌شود و حضور نمایندگان اکثر کشورهای دنیا در این فستیوال‌ها سبب می‌شود تا کیفیت بالایی را در این فستیوال شاهد باشیم.

ناظری یادآور شد: برای حضور در این فستیوال تمرینات خوب و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتم که حکمتی بود که بنا به دلایلی در این رقابت‌ها حضور نداشته باشم.

به گزارش فارس، سومین دوره فستیوال هنرهای رزمی از 27 مهر ماه تا یکم آبان در جزیره کیش برگزار می‌شود که تاکنون 70 کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول