اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی:

تودیع و معارفه جابه‌جایی فرصت است/باید به سمت اقتصادی شدن پیش برویم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: تودیع و معارفه جابه‌جایی فرصت است و هر کدام از افراد در مسیر خدمتگزاری قرار می‎گیرند.

تودیع و معارفه جابه‌جایی فرصت است/باید به سمت اقتصادی شدن پیش برویم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عیسی امامی ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‎های جدید دانشگاهی با رویکرد جمعی، همگرایی و مدیریت مشارکتی می‌تواند موجبات رشد و ارتقای علمی دانشگاه را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه سرمایه‎گذاری در حوزه علمی جواب داده است تصریح کرد: استعدادهای ایرانی با تکیه بر سرمایه‎گذاری توانسته‎اند توانایی و قابلیت‎های شگرفی را برای درخشش و خروش سریع در حوزه علم و فناوری به نمایش بگذارند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی برنامه‎محوری را رویکردی مهم عنوان کرد و اظهار داشت: معتقدم همه دستگاه‎ها و حوزه‎ها بنای کار خود را بر برنامه‌محوری گذاشته‎اند.

امامی بزرگ‌ترین آفت برای جلوگیری از رشد، توسعه و پیشرفت را فقدان برنامه‎محوری دانست و افزود: اگر مطابق برنامه عمل کنیم یقیناً در کارها انحراف ایجاد نمی‌شود و به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه حرکت نکردن در چارچوب برنامه‎ها برخی حوزه‎ها را با مشکل مواجه کرده است تاکید کرد: باید بین رابطه دانشگاه با صنعت، خدمات، بازرگانی، تجارت و سایر حوزه‌ها پیوند ایجاد کرد تا دانشگاه از مسیر فعالیت بازنماند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز صنعت دچار مشکل جدی است یادآور شد: شرکت‎های دانش‌بنیان در بخش فناوری، تولیدات را پشتوانه علمی می‎دانند لذا دانشگاه باید به سمت اقتصادی شدن پیش برود.

امامی گفت: اگر جامعه جوان فارغ‎التحصیل بیکار بمانند و فرصت شغلی برایشان فراهم نگردد و اندوخته‎هایشان در مسیر خدمت به کار گرفته نشود آن وقت فرصت‎ها به تهدید تبدیل خواهند شد لذا باید به این مسائل در برنامه‎ریزی‎های کلان توجه شود.

وی با بیان اینکه در حوزه علمی تنها رقیب ایران در منطقه ترکیه است تصریح کرد: ایران با بهره‎گیری از استعدادهای نسل جوان توانسته هشت سال زودتر به هدف خود برسد و در رتبه نخست علمی در بخش شاخص‌‎های توسعه قرار گیرد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران بعد از چین، آمریکا و ژاپن در رتبه چهارم جهان ایستاده است لذا اگر توانایی‎ها و استعدادها در مسیر خدمت، صنعت، اقتصاد، بازرگانی و بخش‎های مهم تولیدی به کار گرفته شوند حسن تلقی شده و در غیر این صورت متضرر خواهیم شد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول