اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان:

رعایت استانداردها با چالش‌های اقتصادی مقابله می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان گفت: رعایت استانداردها با ناپایداری و چالش‌های اقتصادی دنیا مقابله می‌کند.

رعایت استانداردها با چالش‌های اقتصادی مقابله می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی یوسفی ظهر امروز در مراسم تجلیل از واحدهای تولیدی برتر گیلان با اشاره به شعار امسال روز جهانی استاندارد اظهار کرد: امسال شعار ضایعات کمتر، نتایج بهتر و افزایش کارآیی با استانداردها انتخاب شده است.

وی ادامه داد: شعار مذکور نشان می‌دهد تمام جامعه جهانی باید به استانداردها توجه کند بنابراین ایده‌آل‌هایی به عنوان هدف مشترک به کشورهای عضو ابلاغ می‌شود.

یوسفی رعایت استانداردها در مقابله با ناپایداری و چالش‌های اقتصادی دنیا را تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: سیاست‌ها باید منطبق با استانداردها باشد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان با تاکید بر انطباق اجرای سیاست‌های علمی با ذی‌نفعان به‌ویژه مصرف کنندگان، ابراز کرد: سیاست‌ها باید طبق دستورالعمل‌های ابلاغی صورت گیرد و از رویاپروری جلوگیری شود.

وی خواستار تنظیم برنامه‌های گیلان طبق شایستگی‌ها برای توازن نسبی در استان شد و تصریح کرد: دغدغه برطرف شدن بیکاری با هر شیوه اشتباه است و باید عالمانه به واحدها توجه شود.

یوسفی با بیان اینکه استانداردها نباید در هزاره سوم در بنگاه‌های اقتصادی نادیده گرفته شود، بیان کرد: بنگاه‌های اقتصادی به مدیرانی نیاز دارند که زمان را بشناسند و آینده را بسازند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان انسان مسئولیت‌پذیر را لازمه مدیریت‌ها توصیف کرد و گفت: اگر تحریم‌ها، سیاست‌های انقباضی بانک‌ها، هدفمندی یارانه‌ها و ... مشکلاتی را برای واحدهای تولیدی فراهم کرده است اما امروز از 22 واحد نمونه استان تجلیل می‌شود و از تولیدکنندگان کیفی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی خواستار معرفی شیوه زمان‌شناسی، تکنولوژی، بازاریابی و استفاده از تمام ابزار برای ورود تولیدکنندگان در بازارهای داخلی و خارجی از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت شد و اظهار کرد: واحدهای تولیدی که به انگیزه دریافت تسهیلات ایجاد شدند، نیاز به تعریف دوباره دارند.

یوسفی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان به کار عشق می‌ورزند، بیان کرد: بهره‌گیری از استانداردها برای مقابله با چالش‌ها در تولید تاثیرگذار است.

به گزارش فارس، شرکت‌های پارس خزر، سیمکو، تلوان تجارت ماشین، تولید قطعات جلوبندی خودرو، پایا کلاچ، ایران رادیاتور، مجتمع فولاد گیلان، فولاد امیرکبیر خزر، سیمان خزر، کاشی خزر، بتن آماده پی‌بند، پارس سیمین، ستاره لاهیج، تافته آرین، هیدروفیل شمال، باند و گاز سبز شمال، ایحاگستر شمال، پگاه گیلان، ستاره نادی، لویه، سمام، پردیس صومعه‌سرا و هانی فراز گیل در مراسم مذکور تجلیل شدند و شرکت فرآوری ساخت تندیس واحد نمونه کشوری را کسب کرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول