اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 10 هزار بازرسی صورت‌ گرفته

681 تخلف اقتصادی در گچساران شناسایی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود 10 هزار بازرسی از اصناف گچساران صورت گرفته که 681 تخلف اقتصادی از این اصناف شناسایی و ثبت شده است.

681 تخلف اقتصادی در گچساران شناسایی شد

رضا شریفی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برای تولید و عرضه محصولات و خدمات و ارتقای سطح کمی و کیفی ارائه محصولات همه مسئولان و مردم باید همکاری کنند.

وی بازرسی و نظارت بر فرآیند تولید تا مصرف کالا را به عنوان یکی از مهم‌ترین وظایف این اداره عنوان کرد و ابراز داشت: بازرسان واحد بازرگانی در گچساران به ‌صورت محسوس و نامحسوس بر عملکرد اصناف این شهرستان در ارائه کالا و خدمات نظارت دارند.

شریفی با تأکید بر لزوم آشنایی مردم با تخلفات اقتصادی ادامه داد: هر واحد صنفی که نسبت به درج قیمت و صدور فاکتور اقدام نکند، متخلف محسوب شده و برابر قانون مشمول جریمه می‌شود.

وی گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه صورت‌حساب را از دیگر تخلفات اقتصادی عنوان کرد.

* تشدید بازرسی اصناف در گچساران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران تصریح کرد: همکاری مردم در زمینه اطلاع‌رسانی به بازرسان بازرگانی و معرفی اصناف متخلف یکی از بهترین و مؤثرترین راهکارها برای مقابله با اصناف سودجو است.

شریفی بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون حدود 10 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی در گچساران صورت گرفته است.

وی با اشاره به تخلفات واحدهای صنفی گچساران تصریح کرد: گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور بیشترین تخلفات اقتصادی واحدهای صنفی در گچساران است.

شریفی ادامه داد: با بازرسی‌های صورت گرفته 681 واحد صنفی متخلف شناسایی شده‌اند که ارزش ریالی تخلفات این واحدها حدود 677 میلیون ریال است.

وی با تقدیر از بازرسان واحد بازرسی اصناف گچساران و اداره تعزیرات حکومتی بیان داشت: موارد تخلف کشف‌ شده برای رسیدگی و اجرای قانون، به تعزیرات حکومتی گچساران ارسال شده است.

شریفی یادآور شد: گشت‌های مشترک صنعت، معدن و تجارت گچساران به همراه اصناف و تعزیرات حکومتی این شهرستان ادامه دارد و روزانه از واحدهای صنفی بازدید و بازرسی به عمل می‌آورند.

وی افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با ستاد خبری رسیدگی به شکایات اقتصادی مردمی 124 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول