اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش اصفهان:

درصدد فرصت‌سازی برای حضور جدی‌تر والدین در مدارس هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس گروه انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: نظام آموزشی استان درصدد فرصت‌سازی برای حضور والدین دانش‌آموزان در راستای ارتقای فضای آموزشی و نظام تعلیم و تربیت است.

درصدد فرصت‌سازی برای حضور جدی‌تر والدین در مدارس هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی سلیمی پیش‌ازظهر امروز در مراسم نمادین گرامیداشت هفته اولیاء و مربیان اظهار کرد: افزایش ارتباط و تعامل میان خانه و مدرسه سبب کاهش مشکلات موجود در میان دانش‌آموزان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در طول هفته پیوند اولیاء و مربیان در راستای محتوا بخشیدن به ارتباط میان خانواده و مدرسه تلاش می‌کند، ادامه داد: در نیمه نخست مهرماه هر سال انتخابات انجمن‌های اولیاء و مربیان در مدارس برگزار می‌شود.

رئیس گروه انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به اینکه این انتخابات در مدارسی که تعداد دانش‌آموزان آن بیشتر از 10 نفر باشد، برگزار شده است، تصریح کرد: نظام آموزشی استان درصدد فرصت‌سازی برای حضور والدین دانش‌آموزان در راستای ارتقای فضای آموزشی و نظام تعلیم و تربیت است.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی و همسویی میان خانه و مدرسه باید نزدیک‌تر شود، اضافه کرد: هر ساله آموزش و پرورش استان جلسات آموزش خانواده را برای والدین دانش‌آموزان در مدارس استان برگزار می‌کند.

سلیمی به توزیع مجلات پیوند در میان دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: در سال تحصیلی گذشته 50 هزار مجله پیوند در سطح استان توزیع شده است و هر ساله مجلات پیوندی که در سطح استان توزیع می‌شود، حدود 10 تا 20 درصد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری درصدد هستیم که درصد سرانه مطالعه خانواده‌های دانش‌آموزان را در سطح استان افزایش بدهیم، تاکید کرد: در سال تحصیلی جاری حدود 50 هزار دانش‌آموز در سطح استان با استفاده از سرویس‌های مدارس سرویس‌دهی می‌شوند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول