اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز خواستار شد

تشکیل همیاران سلامت در مدارس سقز

خبرگزاری فارس: فرماندار سقز بر تشکیل همیاران سلامت در مدارس این شهرستان تاکید کرد و گفت: باید از همان دوران ابتدایی کودکان را با مسائل بهداشتی آشنا کرد.

تشکیل همیاران سلامت در مدارس سقز

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، نادر فخری ظهر امروز در جلسه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سقز با بیان اینکه امروز کشور ایران اسلامی با انجام زیرساخت‌های لازم در زمینه بهداشتی به یکی از قطب‌های مطرح سلامت برای آحاد مردم تبدیل شده، اظهار کرد: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته مسئولین در زمینه ارتقای سلامت در جامعه وظیفه خطیر و مهمی بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه در کشور عراق بیماری وبا مشاهده شده است، افزود: افرادی که قصد مسافرت به کشور عراق را دارند باید ضمن رعایت نکات بهداشتی از تردد بی‌مورد پرهیز کنند.

فرماندار تصریح کرد: در سال‌های اخیر برای ارتقای سلامت در شهرستان سقز اقدامات ارزنده‌ای از جمله بازسازی و بهسازی شبکه‌های فرسوده آب و فاضلاب با صرف میلیاردها ریال انجام شده است.

فخری بیان کرد: شهرستان سقز با بیش از 210 هزار نفر جمعیت همواره در فصول مختلف سال پذیرای مهمانان زیادی از نقاط مختلف کشور است، بنابراین لازم است بر اماکن عمومی نظارت ویژه‌ای صورت گیرد.

وی در ادامه سلامت افراد جامعه را از دغدغه‌های مسئولان دانست و اظهار کرد: اگر خواهان جامعه‌ای پاک و سالم هستیم باید در زمینه ارتقای سلامت به صورت جدی تلاش کنیم .

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز هم در گزارشی اعلام کرد: در طول شبانه‌روز در 16 نقطه مختلف شهر سقز از هر لحاظ نمونه‌برداری به منظور سالم بودن آب صورت می‌گیرد.

فیض‌‌الله گلکار در پایان از تمام دستگاه‌های اداری شهرستان سقز خواست همچون گذشته یاری‌رسان این شبکه در راستای تحقق اهداف به منظور تقویت سطح بهداشت جامعه در این شهرستان باشند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول