اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مسدود شدن راه ارتباطی 12 روستا

بازگشایی جاده چلاو در مازندران به‌زودی انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اداری شهرستان آمل گفت: بازگشایی اولیه راه ارتباطی 12 روستای منطقه چلاو این بخش که بامداد جمعه بر اثر رانش و ریزش سنگین زمین مسدود شده بود به‌زودی انجام می‌شود.

بازگشایی جاده چلاو در مازندران به‌زودی انجام می‌شود

یحیی عسگری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل ابراز داشت: صبح جمعه به خبرگزاری‌ها اعلام کردیم که راه ارتباطی 9 روستای منطقه چلاو بخش امامزاده عبدالله(ع) این شهرستان بر اثر ریزش و رانش زمین مسدود شده، ولی در گزارشی جدید باخبر شدیم راه ارتباطی 12 روستای تیار، پاریمه، پاشاکلا، چمه‌بن، زرخونی، گنگرج‌کلا، سنگچال، فیلبند، گت‌کلا، نجارکلا، کردنشین و دریوک با شهر قطع شده است.

وی با تاکید اینکه 300 متر از مسیر ارتباطی این منطقه کاملاً تخریب شده، افزود: با تلاش مسئولان شهری و استانی و استقرار چندین دستگاه ماشین‌های سنگین در حال بازگشایی این محور هستند و امیدواریم بازگشایی اولیه این جاده با ایجاد راه فرعی جهت تردد نسبی تا 24 ساعت آینده انجام شود.

عسگری‌پور با اشاره به اینکه تاکنون مسئولان مدیریت بحران مازندران، معاونت حوزه راه‌سازی اداره کل راه و شهرسازی استان، فرماندار آمل و مسئولان شهرستانی از این منطقه بازدید میدانی داشتند، گفت: رانش و ریزش زمین به اندازه‌ای جدی است که امکانات اولیه برای بازگشایی آن پاسخگو نیست البته حجم ریزش زیاد بوده و کار برای بازسازی آن زمان‌بر است.

عضو شورای اداری شهرستان آمل با اشاره به بارندگی احتمالی در امروز و امشب یادآور شد: با ریزش باران ممکن است بر حجم این رانش اضافه شده و کار بازگشایی کند شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون خسارت جانی بر اثر این حادثه گزارش نشده است، اذعان داشت: برای برآورد اولیه خسارت رانش زمین در جاده چلاو در حال بررسی و کارشناسی‌های لازم هستیم تا مقدار آن در آینده‌ای نزدیک اعلام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، ساعت دو بامداد جمعه گذشته شاهد رانش و ریزش سنگین زمین در کیلومتر شش و هفت جاده چلاو در مجاورت مدرسه شبانه‌روزی این منطقه بودیم که بلافاصله پس از گزارش این حادثه مسئولان در این منطقه حاضر شدند.

اخبار تکمیلی و میزان خسارت وارده توسط خبرگزاری فارس متعاقباً ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول