اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس:

سیاست جمعیت هلال‌احمر گسترش پایگاه‌های جاده‌ای است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس گفت: سیاست جمعیت هلال‌احمر گسترش پایگاه‌های جاده‌ای و بین‌شهری است.

سیاست جمعیت هلال‌احمر گسترش پایگاه‌های جاده‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدرضا ابراهیمی در آیین افتتاحیه خانه داوطلبان و پایگاه امداد و نجات بین‌شهری شهید جیرانی منطقه رزک این شهرستان اظهار داشت: تنوع استان فارس در بروز حوادث جاده‌ای و طبیعی می‌طلبد تا مسئولان کشوری به این استان یک نگاه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه سیاست جمعیت هلال‌احمر گسترش پایگاه‌های جاده‌ای و بین‌شهری است، افزود: پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای کمک می‌کند تا در صورت بروز حوادث از تلفات و صدمات جبران‌ناپذیر جلوگیری شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس با اشاره به اینکه بخشی از هزینه‌های پایگاه جاده‌ای شهید جیرانی جهرم از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به این استان تامین شده است، ابراز داشت: ساخت و تجهیز این پایگاه امداد جاده‌ای با هزینه‌ای بالغ بر 800 میلیون تومان محقق شده که عمده اعتبارات آن کشوری و استانی بوده است.

ابراهیمی با بیان اینکه هدف جمعیت هلال‌احمر، کمک و حمایت از مردم به ویژه محرومان است، خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان جهرم باید محبتشان نسبت به هلال‌احمر بیشتر شود چرا که تلاش این اداره در راستای رفع مشکلات محرومان است.

وی با بیان اینکه اعتبار عمرانی جمعیت هلال‌احمر جهرم 2 میلیارد تومان بوده است گفت: با توجه به هزینه شدن یک پنجم اعتبارات عمرانی هلال‌احمر فارس در شهرستان جهرم انتظار این است که مسئولان این شهرستان همکاری بیشتری با هلال‌احمر داشته باشند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول