اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

امسال بهشت‌آباد اصفهان با مشکل اعتباری مواجه نیست

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: در سال جاری استان برای اجرای پروژه بهشت‌آباد اصفهان مشکل اعتباری ندارد و عملیات اجرایی این پروژه با هیچ‌گونه مشکل اعتباری انجام می‌شود.

امسال بهشت‌آباد اصفهان با مشکل اعتباری مواجه نیست

علیرضا ذاکراصفهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پاسخ به این سئوال که پروژه بهشت‌آباد اصفهان در چه مرحله‌ای قرار دارد، اظهار کرد: در حال حاضر مراحل مقدماتی اجرای این پروژه در استان طی شده و همچنین مجوز‌های لازم برای اجرای این پروژه اخذ شده است.

وی با اشاره به اینکه بهشت‌آباد اصفهان از جمله پروژه‌های ملی به شمار می‌رود، اضافه کرد: پیمانکار مربوطه نیز برای اجرای این پروژه مشخص شده است و دستگاه TBM نیز سفارش داده شده است.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر اقداماتی به لحاظ اجرایی در راستای پروژه بهشت‌آباد در استان انجام شده است، تصریح کرد: با ورود دستگاه TBM برای پروژه بهشت‌آباد، عملیات اجرایی این پروژه فعال‌تر می‌شود و نوعی تسریع در روند اجرایی آن به وجود می‌آید.

وی با بیان اینکه در ماه‌های گذشته استان برای تأمین درصدی از اعتبارات مورد نیاز برای اجرای پروژه بهشت‌آباد نسبت به فروش اوراق مشارکت اقدام کرده است، ادامه داد: در حال حاضر بیش از 90 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای اجرای این پروژه فروخته شده است.

ذاکراصفهانی با اشاره به اینکه همچنین برخی از شرکت‌های تولیدی نیز مبالغی را برای اجرای بهشت‌آباد اصفهان پرداخت کرده‌اند، تاکید کرد: در سال جاری استان برای اجرای پروژه بهشت‌آباد اصفهان مشکل اعتباری ندارد و امسال عملیات اجرایی این پروژه در استان با هیچ‌گونه مشکل اعتباری انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه استان اصفهان برای بهره‌برداری پروژه بهشت‌آباد حداقل به مهلتی بیش از پنج سال زمان نیاز دارد، افزود: تمام تلاش‌های مدیریت استان در راستای تسریع در عملیات اجرایی و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از پروژه بهشت‌آباد است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول