اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان خبر داد:

فروش اوراق مشارکت بهشت‌آباد از امروز

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان استاندار اصفهان از فروش اوراق مشارکت بهشت آباد از امروز 16 اسفندماه سال جاری به مدت پنج روز کاری در اصفهان خبر داد.

فروش اوراق مشارکت بهشت‌آباد از امروز

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان علیرضا ذاکراصفهانی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی زندان مرکزی اصفهان، ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات و مشارکت حداکثری به اقدامات اخیر عمرانی زندان اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: در بخش قضایی استان در سال‌های گذشته نگرانی‌هایی بابت وضعیت زندان اصفهان با توجه به افزایش تراکم جمعیت وجود داشت که با تلاش‌های صورت گرفته عمرانی این روند اکنون رو به بهبود رفته است.

وی با بیان اینکه تمایل تخصیص بیشتر اعتبارات در بخش فرهنگی در استان بیش از سایر موارد است، افزود: براساس مقتضیات زمان نیاز به گسترش زندان اصفهان احساس شد که در این امر در حال تحقق است.

استاندار اصفهان در ادامه به اختصاص بودجه قابل توجه رئیس جمهور در سال گذشته برای مسائل فرهنگی استان اصفهان اشاره و تصریح کرد: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در سال جاری چندین مصلای بزرگ در شهرستان کاشان، گلپایگان و نیز شهرهای کوچک ساخته و در برخی از شهرستان‌ها در حال ساخت است.

وی به بخشی از صحبت‌های خود به نحوه فعالیت‌های استان در سال جهاد اقتصادی اشاره کرد و گفت: مجموعه‌ای از اقدامات هدف‌گذاری استان در این سال محقق شده است که به زودی به صورت کتابی منتشر می‌شود.

ذاکراصفهانی به ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان اشاره کرد و بیان داشت: یکی از عواملی که از تعداد ورودیان به زندان کم می‌کند ایجاد فضای کسب و کار و اشتغال‌زایی است.

وی وجود 5 هزار فضای ورزشی در استان اصفهان را نمونه‌ای از اقدامات شاخص استان در مقایسه با سال‌های گذشته از دیگر اقدامات فرهنگی دانست و ادامه داد: استان اصفهان در سال جاری در امر گازرسانی به رشد قابل توجه 500 درصدی گازرسانی در شهرستان‌های استان رسیده چنانکه 30 روستا در کاشان تا پایان سال 90 نیز دارای نعمت گاز می‌شوند.

استاندار اصفهان هم‌چنین در ادامه به طرح بهشت‌آباد اشاره کرد و از فروش اوراق مشارکت بهشت‌آباد از 16 اسفندماه سال جاری به مدت پنج روز خبر داد.

وی اضافه کرد: در راستای فروش اوراق مشارکت سه مصوبه انتقال آب از چهارمحال و بختیاری به اصفهان داریم که توانست امتیاز و مجوز فروش اوراق مشارکت را با سود قابل توجه کسب کند.

ذاکراصفهانی میزان اعتبار فروش اوراق مشارکت این دوره از طرح بهشت‌آباد را 210 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: اکنون پیمانکار آماده کار شده است که امکان کار در زمین اصفهان و چهارمحال فراهم شده است.

وی ادامه داد: تمامی تجهیزات و دستگاه تی‌بی‌ام آماده شده است که در این راستا رقم قابل توجهی را بخش خصوصی از جمله فولاد مبارکه اختصاص داده است.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول