اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

کلنگ‌زنی پروژه بهشت‌آباد ماندگارترین برنامه دهه فجر امسال است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نجات شهر اصفهان و آبادانی آن در گرو اجرای پروژه بهشت‌آباد است، بنابراین اگر قصد اجرای برنامه‌ای ماندگار و به یاد ماندنی در دهه فجر را داریم، بهتر است در راستای کلنگ‌زنی این طرح آب رسانی اقدام کنیم.

کلنگ‌زنی پروژه بهشت‌آباد ماندگارترین برنامه دهه فجر امسال است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فتح‌الله معین ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه برای برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه فجر باید به سمت اجرای کارهایی باشیم که در ذهن مردم ماندگار باشد و مردم را به ادامه انقلاب امیدوار کند، اظهار داشت: هم‌زمان با سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کلنگ‌زنی آغاز اجرای طرح بهشت‌آباد می‌تواند یادگار زیبایی را از ثمره‌های انقلاب در ذهن مردم اصفهان که نقش تأثیرگذاری در جریان پیروزی انقلاب ایران داشته‌اند، بگذارد.
وی افزود: نجات شهر اصفهان و آبادانی آن در گرو اجرای پروژه بهشت‌آباد است، بنابراین اگر قصد داریم برنامه‌ای ماندگار و به یاد ماندنی در دهه فجر داشته باشیم، بهتر است با تبلیغات مناسب در راستای کلنگ زنی طرح آب‌رسانی اقدام کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان یادآور شد: با توجه به نزدیکی زمان انتخابات مجلس و از آن جایی که تعدادی از نمایندگان چند استان حاشیه سازی‌هایی را در این مورد داشته‌اند، بنابراین باید خط پایانی بر این جوسازی‌ها داشته باشیم.
وی ادامه داد: همه جهان نام زنده‌رود را در کنار اصفهان می‌آورند و جریان یافتن آب در این رودخانه حیات اصفهان را به دنبال دارد و فکر می‌کنم تأثیر کلنگ‌زنی عملیات اجرایی این طرح از هر تبلیغ دیگری در ارتباط با انقلاب اسلامی ملموس‌تر باشد چرا که این یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم ایران است.
معین تصریح کرد: اجرای پروژه بهشت‌آباد روحیه نشاط و امیدواری را در مردم ایجاد می‌کند و به عنوان فعالیتی ماندگار در حافظه تاریخی مردم استان اصفهان ثبت و ضبط می‌شود.
انتهای پیام/و30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول