اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت اختصاص کامل اعتبارات و بودجه‌های دولتی

بهشت‌آباد اصفهان 8 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: پیش‌بینی می‌شود در صورتی که اعتبارات و بودجه‌های دولتی پروژه بهشت‌آباد اصفهان هر ساله به صورت کامل اختصاص پیدا کند این پروژه طی هشت سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهشت‌آباد اصفهان 8 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه بهره‌برداری از پروژه بهشت‌آباد اصفهان یکی از نیاز‌های استان تلقی می‌شود، اظهار کرد: اجرای این پروژه دارای سه مصوبه هیئت دولت و سفر رئیس جمهور به استان اصفهان است و نمایندگان اصفهان در مجلس همواره پیگیر اجرایی‌شدن و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از آن هستند.

وی اضافه کرد: حدود 90 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای پروژه بهشت‌آباد اصفهان به فروش رفته که این مبالغ به حساب وزارت نیرو و شرکت آب منطقه‌ای واریز شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قرار‌گاه خاتم‌الانبیاء نیز فعالیت خود را برای اجرای پروژه بهشت‌آباد در استان آغاز کرده است، تصریح کرد: وزارت نیرو نیز باید پیگیری‌های مورد نیاز برای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این پروژه را انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از بودجه پروژه بهشت‌آباد اصفهان نیز دولتی است، ادامه داد: امسال 17 میلیارد تومان بودجه دولتی برای این پروژه در نظر گرفته شده است و باید بودجه امسال بهشت‌آباد به صورت کامل اختصاص داده شود.

فولاد‌گر با بیان اینکه هنوز زمان بهره‌برداری از پروژه بهشت‌آباد اصفهان مشخص نیست، تاکید کرد: اما پیش‌بینی می‌شود در صورتی که اعتبارات و بودجه‌های پروژه بهشت‌آباد اصفهان هر ساله به صورت کامل اختصاص پیدا کند این پروژه طی هشت سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بهشت‌آباد اصفهان از بودجه دولتی بسیاری برخوردار نبوده است، افزود: سال گذشته کار‌های مطالعاتی پروژه بهشت‌آباد انجام می‌شد که بر اساس آن تنها حدود 2 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال اختصاص بودجه پروژه‌های عمرانی بسیار پایین است و مشخص نیست که چند درصد از بودجه 17 میلیارد تومانی بهشت‌آباد اصفهان را اختصاص بدهند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول