اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

پروژه بهشت‌آباد در نگاه هیئت وزیران تقویت شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه بهشت‌آباد و مسئله زاینده‌رود باید در نگاه هیئت وزیران تقویت شود و این پروژه باید هر چه سریع‌تر در اصفهان اجرایی شود.

پروژه بهشت‌آباد در نگاه هیئت وزیران تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کریم شهرزاد در جمع مسئولان و در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای اصفهان اظهار داشت: مسئله حفاظت از محیط زیست باید در سطح کشور یک ارتقای ملی پیدا کند و در حال حاضر کشور در این زمینه با برخی از مشکلات و بحران‌‌های فزاینده مواجه است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل وجود کمبود‌هایی در این زمینه در برخی از مواقع در تصمیم‌گیری‌ها نیز با تناقضاتی مواجه می‌شویم، اضافه کرد: تکنولوژی‌ها روز به روز در حال توسعه و پیشرفت هستند و کاهش مشکلات زیست محیطی به یک بسیج عمومی نیاز دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به ضرورت ارائه آموزش‌های زیست محیطی به مردم اشاره کرد و بیان داشت: آموزش‌های زیست محیطی باید از مهدکودک‌ها به کودکان موجود در سطح استان ارائه شود و سطح آگاهی جامعه باید در راستای این مسائل ارتقا یابد.

وی با اشاره به اینکه مسائل محیط زیست باید به صورتی در سطح هیئت وزیران و مجلس شورای اسلامی تقویت شود، افزود: پروژه بهشت‌آباد و مسئله زاینده‌رود باید در نگاه هیئت وزیران تقویت شود و این پروژه باید هر چه سریع‌تر در اصفهان اجرایی شود.

شهرزاد با اشاره به اهمیت مسائل زیست محیطی و ضرورت نگاه ویژه مسئولان به آنها تأکید کرد: مسئولان کشوری و استانی در حوزه مسائل زیست استان باید با نگاه ویژه به بحران‌های موجود در استان کمک کنند و وضعیت موجود را ساماندهی کنند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول