اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال مس نوین:

برنامه‌ریزی مس نوین صعود به لیگ بالاتر است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس نوین گفت: هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی مس نوین در این فصل از مسابقات صعود به لیگ بالاتر فوتبال کشور است.

برنامه‌ریزی مس نوین صعود به لیگ بالاتر است

حمید حسین‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: بازیکنان ما برای پیروزی مقابل فجر کویر رفسنجان از انگیزه زیادی برخوردار بودند و به دلیل اتفاقات اول فصل و جدایی گروهی از بازیکنان مس نوین در فصل گذشته و پیوستن همان نفرات به تیم فجر کویر پیش‌بینی این مسئله را داشتم که بازی با حواشی مواجه باشد.

وی افزود: همین مسئله موجب شد تا انگیزه خاصی برای نتیجه گرفتن از این دیدار در بین بازیکنان ما ایجاد شده و همه با اتحاد و همدلی به دنبال پیروزی از این مسابقه باشند.

حسین‌خانی خاطرنشان کرد: تیم نوین در این دیدار غریبانه برابر حریفش پیروز شد، خیلی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه خواستار شکست تیم نوین بودند، اما این اتفاق رخ نداد زیرا خداوند یار ما بود و توانستیم با ارائه یک بازی زیبا حق واقعی خود را از این دیدار بگیریم.

سرمربی مس نوین اذعان داشت: دست تک‌تک بازیکنان تیمم را می‌فشارم و از همه آنها به دلیل انجام یک بازی حساب شده و روان تشکر می‌کنم.

حسین‌خانی با بیان اینکه هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی مس نوین در این فصل از مسابقات صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور است، گفت: هر تیمی در کرمان برابر ما قرار گیرد، محکوم به شکست است البته به همه رقبای خود احترام می‌گذاریم اما بر اساس تعریفی که از مسابقات خانگی برای خود داشته‌ایم باید در بازی‌های خانگی پیروز شویم.

وی در زمینه حواشی بازی در دقایقی از این دیدار گفت: این مسئله طبیعی بود و دلیل عمده آن نیز همان اتفاقات اول فصل و جدایی تعدادی از بازیکنان ما و پیوستن آنها به تیم حریف بود.

به گزارش فارس، تیم فوتبال مس نوبن با کسب دو پیروزی سه بر صفر برابر شهرداری کنارک و فجر کویر با کسب شش امتیاز و شش گل زده گام محکمی را برای صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور برداشته است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول