اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز:

دیدار با کره جنوبی آخر دنیا نیست

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز گفت: اگر چه دیدار تیم ملی ایران با کره جنوبی برای صعود به جام جهانی از اهمیت بالایی برخوردار است، اما این بازی آخر دنیا نیست و ما باز هم فرصت در اختیار داریم.

دیدار با کره جنوبی آخر دنیا نیست

میلاد غریبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج درباره دیدار تیم‌های ایران و کره جنوبی از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل اظهار داشت: مسابقات دوره‌ای یک تفاوت بسیار مهم با رقابت‌های حذفی داشته و این است که با شکست همه چیز به پایان نمی‌رسد.

وی افزود: اگر چه برای ایران و حتی کره جنوبی کسب 3 امتیاز کامل این بازی نقش بسیار زیادی برای صعود به جام جهانی دارد، اما نباید این فضا را برای بازیکنان ایجاد کنیم که در صورت شکست برابر کره‌ای‌ها همه چیز به پایان می‌رسد.

مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز با انتقاد از عملکرد برخی رسانه‌های ورزشی گفت: تیم ملی پس از مصاف با کره جنوبی چند بازی دیگر در گروه خود دارد و ما باید با همین بازیکنان به مصاف حریفان بعدی برویم.

غریبی گفت: اگر این‌گونه به جامعه القا کنیم که دیدار با کره جنوبی همه چیز را مشخص می‌کند، در صورت شکست و یا تساوی برابر حریف دیگر روحیه‌ای برای ادامه رقابت‌ها برای بازیکنان و حتی کادر فنی باقی نمی‌ماند.

وی تاکید کرد: به همین دلیل باید واقع‌بینانه عمل کرده و انتظارها را نسبت یک بازی افزایش ندهیم.

این بازیکن جوان نارنجی‌پوشان کرجی در ادامه به تحلیل توانایی‌های ایران و کره جنوبی پرداخت و گفت: دو تیم از فوتبالی متفاوت برخوردار هستند، چرا که کره‌ای‌ها بر کار گروهی و سرعت تاکید داشته و فوتبال ما تکنیکی و قدرتی است.

غریبی در پایان اظهار داشت: اگر ما در این بازی از توانایی‌های خود به ویژه توانایی‌های تکنیکی بازیکنان به درستی استفاده کنیم، شکست کره جنوبی دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول