اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

مجهز شدن به تکنولوژی‌های جدید دامنه خدمت را باید وسیع‌تر کند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: مجهز شدن به تکنولوژی‌های جدید باید دامنه خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم را وسیع‌تر و سهولت آن را بهتر فراهم آورد.

مجهز شدن به تکنولوژی‌های جدید دامنه خدمت را باید وسیع‌تر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در دیدار با کارکنان اداره کل پست استان در گرامیداشت هفته پست اظهار داشت: پست به عنوان یکی از ابزارهای قوی در ارتقای شاخص‌های خدمت‌رسانی و نمود عینی از خدمات‌دهی بی‌منت با مجهز شدن به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و امکانات در کسب رضایت مردم بهتر از شرایط کنونی می‌تواند عمل کند.

وی با مثبت ارزیابی کردن خدمات انجام شده از طریق شبکه پستی در جهت کسب رضایت و جلب حضور مردم در صحنه‌های مختلف تصریح کرد: فرآیندی که امروز در قالب شبکه پست پیگیری و دنبال می‌شود فرآیند ارتقای شاخص‌ها و توسعه برنامه‌های کیفی در ارسال سریع مرسولات پستی است که امروز به عناوین مختلف این سرعت جابه‌جایی و انجام خدمات و مأموریت‌های مناسب را شاهد هستیم.

نیکزاد با قدردانی از تلاش بی‌وقفه کارکنان پست در انتقال سریع مرسولات پستی به عنوان یک وظیفه خطیر و قابل توجه خاطرنشان کرد: همین که مردم به پست اعتماد می‌کنند و گرانبهاترین سرمایه‌های خود را از طریق نظام پستی جابه‌جا می‌کند خود سرمایه‌ای عظیم است که باید قدر آن شناخته و دانسته شود.

استاندار اردبیل با تاکید بر اطمینان مردم قدرشناس به خدمات پستی و مأنوس بودن آحاد مردم با این خدمات اضافه کرد: شبکه پستی کشور باید از شکل فیزیکی و سنتی در جابه‌جایی مرسولات به سمت انجام مأموریت با تکنولوژی‌های جدید بیش از گذشته حرکت کنند.

وی صنعت پست را صنعت پردرآمد در دنیا با بیشترین ارتباط و تعامل با عموم مردم توصیف کرد و ادامه داد: خدمات پستی به کاهش فاصله‌ها و استفاده بهتر از زمان کمک کرده و یک روند مطلوبی را در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی رقم زده است.

به گزارش فارس، در ادامه این نشست مدیرکل پست استان اردبیل از جابه‌جایی 11 میلیون مرسوله صادره و وارده در یک سال گذشته خبر داد و بیان کرد: در این مدت قبول، تجزیه، رهسپاری و توزیع مرسولات پستی به جد و با اهتمام کامل صورت گرفته است.

سیاوش سکاکی یادآور شد: تعداد نقاط تماس پستی استان اردبیل 450 فقره است که این اداره کل با بهره‌گیری از 200 نیروی انسانی و استفاده از فناوری‌های جدید اطلاعاتی و ارتباطی سعی می‌کند با کمترین هزینه جابه‌جایی مرسوله‌ها را انجام دهد.

وی سرانه مرسوله پستی در استان را در یک سال گذشته 6.2 دهم مرسوله اعلام کرد و گفت:‌ تلاش می‌شود تا پایان امسال این رقم به 7.1 دهم افزایش یابد.

سکاکی افزود: اداره کل استان 320 دفتر آی‌سی‌تی روستایی و 220 خط مبادله مرسوله در مناطق روستایی استان اردبیل دارد.

وی تصریح کرد: ‌به رغم تخصیص نیافتن استان اردبیل در دو سال گذشته و بالا بودن هزینه‌های انجام شده نسبت به درآمد کسب شده بسترهای مناسبی را در ارایه خدمات الکترونیکی از جمله ثبت‌نام اینترنتی دانشگاه‌ها، ثبت‌نام اظهارنامه‌های مشاغل و سایر خدمات الکترونیکی فراهم شده است.

مدیرکل پست استان اردبیل با اشاره به زحمات پستچیان خاطرنشان کرد‌: در زمینه حل مشکلات مربوط به ساخت و نصب پلاک کد پستی 10 رقمی در اردبیل و تعقیب دستگاه‌های اجرایی در واگذاری برخی از خدمات به پست استان پشتیبانی و حمایت سازمان‌ها و ادارات ضرورت دارد.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول