اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:

خراسان‌رضوی باید پیشتاز استفاده از تکنولوژی‌های نوین در کشور باشد

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی بر لزوم انجام تحقیقات و سرمایه‌گذاری برای استفاده از شیوه‌های نوین ساخت و ساز در بخش‌های راهسازی، راهداری، مسکن و شهرسازی تأکید کرد.

خراسان‌رضوی باید پیشتاز استفاده از تکنولوژی‌های نوین در کشور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی، نخستین نشست کارکنان مدیریت ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با حضور قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی برگزار شد.

محمدرضا قاسمی در این نشست ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد پر برکت امام رضا(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: در روزهایی که شرایط بحران اقتصادی جهان و هجمه دشمنان نظام، انگیزه جهاد اقتصادی و حمایت از تولید ملی را در کشور، روز به روز افزایش داده است، باید تمام تلاش خود را برای به ثمر رسیدن اهداف متعالی وزارت راه و شهرسازی در تکمیل پروژه‌های بزرگ کشور و ثبت مهر ماندگار در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی به کار گیریم و از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی بر لزوم انجام تحقیقات و سرمایه‌گذاری برای استفاده از شیوه‌های نوین ساخت و ساز در بخش‌های راهسازی، راهداری، مسکن و شهرسازی تأکید کرد.

در ادامه محمد پارسا مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌‌رضوی نیز در سخنانی با اشاره به اینکه در طبقه‌بندی شغلی جدید اداره‌کل و با تلفیق دو معاونت راهسازی و راه روستایی، شرح وظایف مدیریت ساخت و توسعه راه‌ها بسیار سنگین شده است، افزود: با توجه به رو به اتمام بودن دوره خدمت دولت دهم و کمبود اعتبارات در سال جاری، برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی پروژه‌ها برای مدیریت اعتبارات و تکمیل پروژه‌های مهم‌تر در سال مالی 91 ،اصلی‌ترین سیاست این مدیریت است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی خواستار پیگیری و برنامه‌ریزی برای استفاده از تکنولوژی‌های نوین در صنعت راه‌سازی شد.

وی ادامه داد: استفاده از بتن آسفالتی به منظور کاهش مصرف قیر، تغییر جهت به سوی ثبت قراردادهای قیمت مقطوع، افزایش توان شرکت‌های پیمانکار برای انعقاد قراردادهای طرح و اجرا، تنظیم جدول زمانی پروژه‌ها برای بهره‌برداری قطعه به قطعه از پروژه و بررسی توانمندی پیمانکاران شرکت‌کننده در مناقصات از اهم برنامه‌های مدیریت ساخت و توسعه اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی است.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول