اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت:

خدمت به کودکان بی‌سرپرست توفیق خدمتگزاری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت گفت: خدمت به کودکان بی‌سرپرست، توفیق بزرگی است که نصیب خدمتگزاران شده است.

خدمت به کودکان بی‌سرپرست توفیق خدمتگزاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید‌سعید حیدری‌طیب ظهر امروز در بازدید از موسسه خیریه والعصر کرما‌نشاه که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و جمعی از مسئولان استان کرمانشاه صورت گرفت، اظهار کرد: حضور و خدمت در بین این کودکان، توفیق بزرگی است که نصیب خدمتگزاران شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید به ابعاد روحی و جسمی این کودکان توجه کرد افزود: همه ما باید از لحاظ مادی و معنوی این کودکان را حمایت کنیم، چراکه این کودکان جزو اقشار فراموش شده جامعه هستند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

حیدری‌طیب تصریح کرد: این کودکان نیاز به زندگی اجتماعی دارند و روزی باید وارد جامعه شوند، لذا همه ما در برابر این کودکان که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، وظیفه داریم‌.

در ادامه جلال امینی خطاب به مسئولان مراکز خیریه استان کرمانشاه گفت: مسئولان مراکز خیریه برای تربیت و آموزش این کودکان زحمت جامعه را به تنهایی به دوش می‌کشند، چراکه اگر هر کدام از این کودکان راه و مسیر اشتباهی را بروند، تمام جامعه درگیر مشکل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه باید در راستای شناسایی این مراکز به کمک تمامی مردم، فعالیت‌هایی صورت بگیرد، تصریح کرد: در آموزش و پرورش افراد خیر زیادی داریم که حاضر به کمک هستند.

وی با بیان اینکه امکانات در کشور ما محدود نیست و باید شرایط یک زندگی خوب را برای این کودکان فراهم کرد، افزود: آموزش و پرورش استان کرمانشاه حاضر به تامین وسائل آموزشی، پوشاک و لوازم تحریر برای این کودکان است.

امینی گفت: آموزش و پرورش می‌تواند معلمان آموزش و پرورش را در راستای آموزش این کودکان، به‌خصوص کودکان 5 تا 6 سال به‌صورت رایگان در اختیار این مرکز آموزشی قرار دهد.

‌انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول