اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مخابرات بویین زهرا

500 خط تلفن ثابت در بویین زهرا به متقاضیان واگذار شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مخابرات شهرستان بویین زهرا گفت: 500 خط تلفن ثابت در بویین زهرا در 6 ماه نخست سال جاری به متقاضیان واگذار شد.

500 خط تلفن ثابت در بویین زهرا به متقاضیان واگذار شد

فرهنگ ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به توسعه شبکه کابل‌گذاری خطوط تلفن ثابت در بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: این کار با هدف افزایش ظرفیت‌های به روز رسانی مخابرات صورت می‌گیرد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: مجموعه اعتبارات در نظر گرفته شده برای این منظور بیش از 6 میلیارد ریال است که از طریق اعتبارات دولتی تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بخش ارتباطی در شهرستان بویین زهرا بسیار زیاد است، تصریح کرد: امیدواریم که با برنامه‌ریزی بتوانیم گام‌های بهتر و مؤثرتری را در زمینه توسعه ارتباطات در این شهرستان برداریم.

رئیس اداره مخابرات شهرستان بویین زهرا ادامه داد: رفع موانع و مشکلات مشترکات نیز از کار‌های مستمری است که توسط معاونت‌ها و واحد‌های مختلف این اداره انجام می‌شود.

ذولفقاری بیان کرد: برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه خطوط تلفن ثابت و اعتباری، لازم است که علاوه بر همکاری و تعامل مسئولان و مدیران اعتبارات نیز افزایش یابد.

وی ضرورت احداث مراکز مخابراتی در راستای تسهیل در خدمات‌رسانی به مردم و به ویژه روستائیان را مهم برشمرد و عنوان کرد: توسعه ارتباطات فواید ارزشمند و بسیار زیادی را در برد دارد که تسهیل در عبور و مرور از جمله این فواید است.

رئیس اداره مخابرات شهرستان بویین زهرا ادامه داد: شهرستان بویین زهرا در دو سال گذشته محور‌های مهم توسعه و ارتباطات مخابراتی را تا حد چشم‌گیری گسترش داده است.

ذوالفقاری با تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های صورت گرفته در ماه گذشته در این شهرستان عنوان کرد: بیش از 500 خط تلفن ثابت از ابتدای فروردین‌ ماه جاری در این شهرستان واگذار شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت بیش از یک‌هزار و 500 خط تلفن اعتباری شرکت همراه اول نیز واگذار شده است.

رئیس اداره مخابرات شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: تحقق وعده‌های مخابراتی و ارتباطی در کشور نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول