اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار و نمایندگان مجلس انجام شد

بهره‌برداری از 18 پروژه مخابراتی در مانه و سملقان

خبرگزاری فارس: آیین بهره‌برداری از 18 پروژه مخابراتی با حضور استاندار، نمایندگان مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و معاونان استاندار به مناسبت هفته دولت برگزار شد.

بهره‌برداری از 18 پروژه مخابراتی در مانه و سملقان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات خراسان‌شمالی، از جمله طرح‌های بهره‌برداری شده در این آیین، ساختمان مرکزی شرکت مخابرات خراسان‌شمالی در شهرستان مانه و سملقان است.

محمد سالاری، مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان‌شمالی با مروری بر فعالیت‌های انجام گرفته توسط مجموعه مخابرات خراسان‌شمالی از ابتدای دولت نهم تاکنون، اقدامات صورت گرفته را کم‌نظیر ارزیابی کرد.

همچنین، استاندار خراسان‌شمالی نیز در این آیین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد شاخص‌های متمایز دولت‌های نهم و دهم گفت: همان طور که حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار با اعضای هیئت دولت فرمودند، دولت‌های نهم و دهم به «پرکاری» معروف شده‌اند و همیشه مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند.

به گزارش فارس، پروژه مجتمع مخابراتی استقلال شهرستان مانه و سملقان به همراه 17 پروژه دیگر از جمله سایت‌های BTS، ict روستایی، فیبر نوری و  ... با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول