اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 230 میلیارد ریال صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 101 پروژه مخابراتی در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان‌شمالی گفت: هم زمان با فرارسیدن هفته دولت، 101 پروژه مخابراتی در این استان با اعتباری بالغ بر 230 میلیارد ریال، به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 101 پروژه مخابراتی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات خراسان‌شمالی، محمد سالاری با اشاره به تنوع این پروژه‌ها، اظهار کرد: از میان این 101 پروژه، 40 مورد مربوط به سیستم‌های انتقال و کافونوری در سراسر استان است.

وی با توجه به راه اندازی 49 آنتن BTS در اقصی نقاط استان خراسان‌شمالی، تصریح کرد: با افزایش این تعداد آنتن BTS، بدون شک کیفیت و پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه در استان، ارتقاء‌ خواهد یافت.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات خراسان‌شمالی همچنین از راه‌اندازی هفت پروژه دیتا یاد کرد و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌های دیتا و توسعه پهنای باند استان، سرعت دریافت و ارسال داده‌های اینترنتی مشترکان ADSL2+ از مطلوبیت بیشتری برخوردار خواهد شد.

وی بهره‌برداری از پنج پروژه فیبر نوری را نیز بخشی از 101 پروژه شرکت مخابرات خراسان‌شمالی در هفته دولت، برشمرد و افزود: با افزایش این مقدار پروژه فیبر نوری، زیرساخت‌های ارتباطی - مخابراتی باب‌الرضا، سرزمین گنجینه فرهنگ‌ها تقویت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان‌شمالی اظهار کرد: این 101 پروژه در تمام شهرستان‌های استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول