اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای حل اختلاف قزوین صورت گرفت

آغاز به کار شعبه ویژه مخابرات

خبرگزاری فارس: رئیس شوراهای حل اختلاف استان قزوین گفت: شعبه ویژه شرکت مخابرات برای رسیدگی به پرونده‌های این شرکت در شورای حل اختلاف قزوین راه‌اندازی شد.

آغاز به کار شعبه ویژه مخابرات

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، بیژن شیبانی با اشاره به موضوعات مورد رسیدگی در این شعبه اظهار کرد: شعبه ویژه مخابرات در حال حاضر به مطالبات مخابرات از مردم بابت تلفن‌های ثابت و بدهی‌های معوقه شهروندان به مخابرات را رسیدگی می‌کند.

وی افزود: با راه‌اندازی این شعبه طی یک ماه آینده به تدریج شعبه الکترونیک نیز با این شعبه ادغام شده و مردم می‌توانند پس از این ادغام موضوعاتی از قبیل مفقودی تلفن همراه، مطالبات خود در خصوص تلفن ثابت و همراه از یکدیگر، الزام به تنظیم سند خط تلفن همراه و ثابت، اختلافات میان فروشنده و خریدار تلفن همراه و ثابت، اختلافات میان فروشنده و خریدار رایانه را در این شعبه مطرح کنند.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان قزوین با اشاره به هدف از تأسیس این شعبه بیان کرد: به لحاظ حجم بالای ورودی پرونده‌های مرتبط با مخابرات با پیشنهاد شورای حل اختلاف و موافقت شرکت مخابرات استان قزوین این شعبه تأسیس شد.

شیبانی ادامه داد: در گذشته به لحاظ دولتی بودن شرکت مخابرات و اینکه نمایندگان این شرکت پیگیری به پرونده‌ها و حضور در جلسات رسیدگی را بر عهده داشتند، مشکلات مربوط به انباشت پرونده‌های مربوطه کمتر بوده اما پس از خصوصی شدن این شرکت و در راستای اجرای ماده 32 قانون آیین دادرسی مدنی مبنی بر اینکه شرکت‌های خصوصی امکان بهره‌مندی از نماینده را نداشته و باید برای رسیدگی‌ها وکیل معرفی کنند.

این مسئول عنوان کرد: از آنجا که برخلاف نماینده، وکیل تمام وقت در اختیار شرکت است شاهد انباشته شدن پرونده‌های این شرکت بودیم که این امر امور شورا را با اختلال مواجه می‌کرد، بنابراین مناسب دیدیم که شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده‌های شرکت مذکور راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول