اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز:

توجه به امر به معروف و نهی از منکر باید بیشتر شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز گفت: توجه به امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه باید بیشتر شود.

توجه به امر به معروف و نهی از منکر باید بیشتر شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، اسماعیل هداوند عصر امروز در جلسه شورای اداری الیگودرز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته نیروی انتظامی گفت: دفاع مقدس و پیروزی در جنگ تحمیلی نشان از مقاومت مردم همیشه در صحنه و از خود گذشتگی‌ها و درایت رهبر انقلاب داشت که این توفیق را به ملت ایران و مقام معظم رهبری تبریک می‌گوئیم و بر حفظ ارزش‌های واقعی آن در جامعه تاکید داریم.

وی امر به معروف و نهی از منکر را یکی از امور مهم در ارتقای ارزش‌های اخلاقی و دینی برشمرد و خاطرنشان کرد: متاسفانه آن گونه که باید در سطح شهرستان الیگودرز به مسئله امر به معروف و نهی از منکر توجه خاصی صورت نگرفته است و فرهنگ سازی جامعی دراین زمینه وجود ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الیگودرز گفت: با وجود اینکه الیگودرز جزء 40 شهر منتخب در سطح کشور در خصوص تذکر لسانی است، اما متاسفانه این موضوع در شهر بسیار کمرنگ شده است، در حالی که انتظار می‌رفت، الیگودرز به عنوان الگوئی مهم در راستای تبیین امر به معروف و نهی از منکر مطرح باشد و در برخوردها وتکریم ارباب رجوع در این زمینه و فضاسازی و فرهنگ سازی باید بیش از گذشته تلاش شود.

هداوند تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه واجب می‌باشد که بر عهده همه ما نهاده شده است و ما چگونه خود را پیرو مکتب ولایت و شیعه اهل بیت می‌خوانیم که شاهد کاروان عروسی درروز شهادت امام جعفر صادق (ع) باشیم و کسی حاضر به تذکر دادن پیرامون این مسئله نباشد و ما انتظار داریم، به سهم خودمان با همراهی و تدابیر مسئولان ومدیران و با فضاسازی مناسب و فرهنگ سازی منسجم به تبیین درست امر به معروف و نهی از منکر وپاسداشت ارزش‌ها کمک نمائیم.

وی طرح راهیان نور و بازدید از مناطق جنگی را یکی از ره آوردهای مهم در القای ارزش‌ها به نسل جوان عنوان کرد و گفت: اردوهای بازدید از مناطق جنگی ویژه دانش‌آموزان تحت عنوان راهیان نور ازآبان تا بهمن ماه امسال برگزار می‌شود و این کار ارزشمند که با همت و تلاش آموزش وپرورش ومجموعه‌های ذی‌ربط برگزار می‌شود، تاثیر قابل توجهی در زمینه آشناسازی نسل نوجوان و جوان با آرمان‌های انقلاب وامام راحل وارزش‌های دفاع مقدس دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول