اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روزهای 22 و 23 آذر ماه امسال

همایش ملی امر به معروف در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان‌شمالی از برگزاری همایش ملی امر به معروف و نهی از منکر در این استان توسط این دانشگاه خبر داد.

همایش ملی امر به معروف در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

محمدرضا مجدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این همایش در روزهای 22 و 23 آذر ماه امسال در مرکز خراسان‌شمالی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کار فراخوان مقاله برای این همایش ملی انجام شده است، افزود: بر همین اساس تمام افراد علاقه‌مند برای ارائه مقاله در این همایش می‌توانند تا سی‌ام همین ماه مقالات خود را به دبیرخانه این همایش واقع در معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی ارسال کنند.

به گفته مجدی، همایش ملی امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با مشارکت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، معاونت امر به معروف دانشگاه، معاونت فرهنگی و امور دانشجویی و همچنین معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می‌شود.

وی محورهای این همایش را امر به معروف و نهی از منکر و شیوه زندگی سالم، امر به معروف و نهی از منکر و رفتارهای پرخطر (سوء مصرف مواد مخدر)، امر به معروف و نهی از منکر و اخلاق حرفه‌ای و پزشکی اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان‌شمالی گفت: امر به معروف و نهی از منکر و سلامت اداری، امر به معروف و نهی از منکر و تعلیم و تربیت، امر به معروف و نهی از منکر و سلامت جامعه از دیگر محورهای این همایش ملی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول