اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر مازندران:

80 درصد ماموریت امر به معروف و نهی از منکر لسانی است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: 80 درصد ماموریت امر به معروف و نهی از منکر لسانی است.

80 درصد ماموریت امر به معروف و نهی از منکر لسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، غلامرضا عبدی ظهر امروز نشست هم اندیشی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: 80 درصد ماموریت امر به معروف و نهی از منکر لسانی است و هنجار شکن‌ها تنها پنج درصد جامعه را تشکیل می‌دهند و در جامعه کنونی انسجام فرهنگی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مطبوعات در امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ذاتی دارد، بیان داشت: مطبوعات باید اطلاع‌رسانی کنند و نقش فرهنگی خود را ایفا کنند.

عبدی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس قرآن، سنت و مکتب اهل‌بیت شکل گرفته و امر به معروف و نهی از منکر نظام اسلامی براساس این اصل شناخته شده است و خط مقدم این رسالت مطبوعات هستند.

مسئول دفتر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: در سال 91 امر به معروف و نهی از منکر وارد توسعه شده و تغییر و تحول در آن صورت گرفته و باید نگاه‌ها و شرایط در جامعه دگرگون شود.

وی به طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و بیان داشت: در سند تحول بنیادین به امر به معروف و نهی از منکر یاوران امر به معروف نام گرفته است و باید در مدارس ساختار سازمانی امر به معروف تعریف شود.

عبدی تاکید کرد: مطبوعات باید شفاف‌سازی کنند و باید از آموزش و پرورش درباره مسئولیت و حسن اجرای آن سئوال بپرسند.

مسئول دفتر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌های جامعه از مراکز دولتی و مردم نهاد باید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر استفاده کرد.

این مسئول اذعان داشت: کار فرهنگی یک فرآیند و جریان است و باید در دانشگاه‌ها کار فرهنگی انجام شود و عوامل فرهنگی و ابزار فرهنگی در سطح دانشگاه‌ها شناسایی شوند.

وی اذعان داشت: 22 اداره در زمینه امر به معروف و نهی از منکر همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول