اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف خراسان‌شمالی:

امر به معروف و نهی از منکر با حضور رهبری به بهار خودش می‌رسد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌شمالی با اشاره به قرار گرفتن استان در طرح تذکر لسانی در کشور گفت: به طور حتم با حضور رهبر انقلاب این فریضه در استان به بهار خودش می‌رسد.

امر به معروف و نهی از منکر با حضور رهبری به بهار خودش می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسینعلی یوسفعلی‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان‌شمالی بزرگترین معروف است، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر به دنبال این معروف بوده که معروف‌ها را گسترش داده و فضای جامعه را ارزشی و علیه نظام سلطه فراهم کند.

وی با بیان اینکه خراسان‌شمالی این هفته بام جهان می‌شود، تصریح کرد: این رویداد بزرگ در حالی رقم می‌خورد که چشم و گوش مسلمانان به منویات رهبری است.

یوسفعلی‌زاده با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور رهبری بهار خودش را رقم خواهد زد، افزود: تمام قوا مشروعیت خودشان را از رهبری می‌گیرند و هر خدمتی که می‌کنند به اذن ولی فقیه است و اینکه از سوی دشمن عنوان می‌شود رهبری با کارهای اجرایی کاری ندارد، جفا به ولایت فقیه است.

وی تصریح کرد: رهبری پرچم‌دار دهه چهارم پیشرفت و عدالت است و این هدف‌گذاری از سوی مقام معظم رهبری تبیین شده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌شمالی با بیان اینکه رهبری امروز اراده کرده‌اند تا خراسان‌شمالی را مورد تفقد خویش قرار دهند، گفت: به طور یقین عقب‌ماندگی‌های استان نیز در این سفر مورد توجه معظم‌له خواهد بود.

وی از برنامه حضور هیئت دولت به میمنت سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان‌شمالی خبر داد و افزود: اعضای دولت منویات رهبری را برای توسعه و پیشرفت استان مورد عنایت قرار خواهند داد.

یوسفعلی‌زاده در عین حال تاکید کرد: ما فرصت حضور یار را در خراسان‌شمالی با هیچ پول و تجهیزاتی عوض نمی‌کنیم و همین دیدار رهبری که برکات معنوی فراوانی به دنبال دارد را برای استان قدر می‌دانیم.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره تلاش دشمنان برای کم‌رنگ جلوه دادن ارتباط بین امت و رهبری گفت: ما حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دامت برکاته را نائب بر حق و جانشین رسول الله دانسته و اطاعت از معظم‌له را مطاع و تکلیف می‌دانیم.

وی تاکید کرد: از این رو با چنین نگاهی کاملاً واضح است که ما به استقبال شخصیتی در استان می‌رویم که در زمان غیبت امام زمان (عج) اطاعت از وی واجب است، از این رو قدمش را بر دیدگان می‌گذاریم و سر از پای نمی‌شناسیم.

یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه در این عرصه دشمنان هم شاهد خلق این حماسه‌ها از سوی مردم خواهند بود،‌ گفت: با این وجود آنان به دنبال این بوده تا این صحنه‌ها و رمز را زایل کنند و طبیعی است که دشمن اگر دشمنی نکند، دشمن نیست و اگر دوست هم دوستی نکند،‌ دوست نیست.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌شمالی با اشاره به فرموده شهید والامقام بهشتی مبنی بر اینکه ای آمریکا عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر، ما هم به استکبار و صهیونیسم اعلام می‌کنیم ما با ولایت زندگی می‌کنیم و تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم.

به گزارش فارس، رهبر معظم انقلاب صبح چهارشنبه این هفته در جمع مردم ولایت‌مدار خراسان‌شمالی حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/ل10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول