اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد احیای امر به معروف سیستان‌وبلوچستان:

ترویج فرهنگ امر به معروف رسالتی الهی است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان‌وبلوچستان گفت: ترویج و گسترش فرهنگ احیای امر به معروف و نهی از منکر رسالتی الهی است.

ترویج فرهنگ امر به معروف رسالتی الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان حبیب الله لکزایی در دیدار با معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: نخستین روز از ماه محرم با گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر مصادف شده است.

وی افزود: طی سالیان اخیر در هفته احیاء، همایشی با عنوان تبیین رویکرد و توانمندسازی ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود.

لکزایی بیان کرد: این همایش با حضور ائمه جمعه شهرستان‌ها، فرمانداران استان، فرماندهان سپاه و روسای دانشگاه‌ها به مدت یک روز برگزار می‌شود.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: با توجه به اینکه ساختار معاونت پیشگیری از وقوع جرم و امر به معروف و نهی از منکر به هم نزدیک است امید است برگزاری این همایش در پیشبرد اهداف ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر موثر باشد.

در ادامه معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان‌وبلوچستان نیز گفت: آنچه که ما به دنبال آن هستیم جلوگیری از ایجاد انگیزه مجرمانه در ذهن افراد است و در واقع تلاش می‌کنیم تا با کار فرهنگی زمینه‌های وقوع جرم در جامعه را شناسایی و از بین ببریم.

محمدرضا طاهری افزود: امیدواریم بتوانیم در کنار هم با وحدت و تعامل از خدشه‌دار شدن کرامات انسانی در جامعه جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: امروز دشمن با تهاجم فرهنگی نظام و دین را نشانه گرفته و برای رسیدن به اهداف خود از هر حربه‌ای استفاده می‌کند بنابراین تنها راه مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمن، دفاعی مطهر است که دفاع مطهر نیاز به سربازانی دارد تا با جنگ فرهنگی دشمن مقابله کنند.

در این جلسه که با حضور جانشین دبیر و معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، سرپرست ستادهای مردمی و سرپرست پیشگیری‌های امنیتی و وضعی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان‌وبلوچستان برگزار شد، در زمینه برگزاری همایش تبیین رویکرد و توانمندسازی ستادهای امر به معروف و نهی از منکر بحث و تبادل نظر گردید.

انتهای پیام/غ20/ض1002/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول