اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار لاهیجان خبر داد

ساختمان ستادی شهرداری لاهیجان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار لاهیجان از احداث ساختمان جدید ستادی شهرداری این شهر و افتتاح آن تا دهه فجر امسال خبر داد.

ساختمان ستادی شهرداری لاهیجان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، رضا کهالی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرداری این شهر با اشاره به وضعیت ساخت ساختمان جدید ستادی شهرداری اظهار کرد: ساختمان ستادی شهرداری لاهیجان پس از توافق و خرید بنای نیمه تمام مجتمع بزرگ تجاری استخر در این مکان احداث می‌شود.

وی با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان و همکاری برای توسعه و آبادانی این شهر با شهرداری، افزود: در زمانی که بحث نقدینگی و دریافت عوارض در شهرداری‌ها با مشکل مواجه شده، کمر همت بستیم تا کارها و پروژه‌ها را به اتمام برسانیم و اگر حمایت اعضای شورای اسلامی شهر نبود این کارها انجام نمی‌شد و باید از کارکنان و معاونان شهرداری نیز که کوشش فراوانی انجام می‌دهند قدردانی شود.

شهردار لاهیجان انجام برنامه و کار بزرگ را ملاک فعالیت خود در شهرداری لاهیجان ذکر کرد و ادامه داد: تغییر فضای فعلی ساختمان نیمه رها شده مجتمع تجاری استخر یکی از خواسته‌های مهم است که به دلیل احداث تله کابین و فضای تجاری در نگین شهر گردشگری لاهیجان سال‌ها در بهترین نقطه گردشگری این شهر به حال خود رها شده بود.

وی با قدردانی از مالک ساختمان مذکور به دلیل همکاری و فروش آن به شهرداری لاهیجان، ابراز کرد: پس از اعلام شهرداری برای خرید این ساختمان و تبدیل آن به ستاد شهرداری بلافاصله این درخواست مورد تصویب شورای اسلامی شهر قرار گرفت تا شهرداری لاهیجان که سال‌ها در ساختمان استیجاری مستقر بود دارای ساختمانی آبرومند با بهترین طراحی شود.

به گفته کهالی، این ساختمان نیمه تمام با مساحت یک‌هزار و 700 مترمربع در طبقه فوقانی مجتمع استخر با هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیارد ریال خریداری شده است.

وی خاطرنشان کرد: قول می‌دهیم با تلاش شبانه‌روزی کار بازسازی و نماسازی آن تا 22 بهمن امسال پایان یابد و شهرداری لاهیجان به این ساختمان انتقال پیدا کند.

این مسئول در ادامه به احداث مجتمع رفاهی، تجاری و پایانه مسافری شهرداری لاهیجان اشاره کرد و افزود: احداث پایانه نیز از دیگر آرزوهایی بود که با همت کارکنان شهرداری  و حمایت اعضای شورای شهر در سال جاری به اجرا رسید و توانستیم به قول خود برای ایجاد امکانات رفاهی برای شهروندان عمل کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در جلسه مذکور با بیان اینکه انجام هر کاری علاقه می‌خواهد، اظهار کرد: شهردار و تمام کارکنان آن تلاش خود را با عشق انجام می‌دهند تا لاهیجان به اصل خود به عنوان شهرستان نمونه گردشگری برسد.

جواد نجار تمیزکار با قدردانی از تلاش‌های شهردار و پرسنل شهرداری لاهیجان، به احداث ساختمان جدید شهرداری اشاره کرد و یادآور شد: بحث استیجاری بودن ساختمان شهرداری یک عیب بزرگ بود که با برنامه‌ریزی شهردار و حمایت اعضای شورای شهر ساختمان نیمه تمام مجتمع استخر خریداری شد تا با بازسازی و تبدیل آن به ساختمان ستاد شهرداری شاهد زیباترین شهرداری کشور در شهر نمونه گردشگری لاهیجان باشیم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول