اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه عنوان کرد

پیش‌بینی رتبه‌های اول یا دوم برای تیم شهرداری ارومیه

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: پیش‌بینی من این است که تیم شهرداری ارومیه رتبه اول یا دوم را کسب کند.

پیش‌بینی رتبه‌های اول یا دوم برای تیم شهرداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، دراگان جورجویچ پیش از ظهر امروز در گفت‌وگوی خبری اظهار داشت: تیم ما در سطح خوبی قرار دارد و روز به روز بهتر می‌شود اما به نظر من می‌تواند بهتر از این باشد.

وی با ابراز رضایت از بازی‌های تدارکاتی تیم شهرداری ارومیه در هفته گذشته گفت: ما هفته گذشته چهار بازی دوستانه داشتیم که سه بازی را بردیم و بازی چهارم را به دلیل خستگی بازیکنان به حریف واگذار کردیم در کل من راضی هستم و بازی‌های خوبی از خود نشان دادیم.

جورجویچ در مورد اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش به تمرینات تیم افزود: ما سه بازیکن سعید معروف، نادی و مصطفی‌وند در تیم ملی ایران داریم که این سه بازیکن چند هفته پیش به تیم اضافه شدند و با حضور آنها فرصت پیدا کردیم تا با تیم کامل خود تمرین کنیم.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه در مورد تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال ایران گفت: پیکان و ورامین از تیم‌های خوب ایران هستند ما با تیم ورامین دو بازی انجام دادیم که یک بازی را بردیم و بازی دوم را واگذار کردیم کاله هم تیم خوبی است حتی تیم تبریز هم جزو مدعیان است و در کل، در لیگ ایران تیم‌های خوبی وجود دارند به نظر من بازی اول ما در مقایسه با بازی هفته دوم، چندان مهم نیست.

وی ابراز امیدواری کرد در هفته دوم مقابل کاله بازی خوبی به نمایش بگذاریم و فکر می‌کنم می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.

دراگان جورجویچ پیش‌بینی کرد تیم شهرداری ارومیه در پایان لیگ به مقام اول یا دوم برسد.

و ی افزود: بهترین بازیکنان ایران و یک کادر فنی قوی در تیم ارومیه گرد هم آمده‌اند تا برای قهرمانی تلاش کنند، هدف اول ما قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر و سپس راهیابی به فینال است، من از این موضوع اطلاع دارم که شهر ارومیه تنها مقام قهرمانی را در کلکسیون افتخارات خود ندارد و امیدوارم ما امسال قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه، علیرضا نادی را به عنوان کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه در فصل جاری معرفی کرد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول