اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور دهیاریِ‌های وزارت کشور:

80 درصد نیروهای شهرداری‌ها دیپلم و زیردیپلم هستند

خبرگزاری فارس: معاون امور دهیاریِ‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور گفت: 80 درصد نیروهای شهرداری‌ها دارای مدرک دیپلم و یا زیر دیپلم هستند.

80 درصد نیروهای شهرداری‌ها دیپلم و زیردیپلم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان محسن کوشش‌تبار پیش از ظهر امروز در جمع شهرداران استان کرمان اظهار داشت: منابع و نیروهای انسانی یکی از معضلات چندساله شهرداری‌ها بود.

وی ابراز داشت: از سال 85 تاکنون ساماندهی نیروهای انسانی در شهرداری‌ها مراحلی را طی کرده که موجب ایجاد جو امیدوارکننده‌ای در ایران شده است.

کوشش‌تبار خاطرنشان کرد:‌ برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌ها فضای عدالت و پیشرفت در دهه عدالت و پیشرفت در مدیریت شهری ایجاد کرده است.

وی از برگزاری سومین آزمون استخدامی شهرداری‌های ایران در 28 مهر ماه خبر داد و بیان داشت: قبول‌شدگان در این آزمون پس از انجام گزینش برای خدمت‌رسانی به مردم وارد بدنه شهرداری‌ها می‌شوند.

کوشش‌تبار با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی شهری نیروهای کیفی و دانشگاهی هستند، تصریح کرد: ما باید طی 10 سال آینده تحول در سطح خدمت‌رسانی به مردم را در شهرداری‌ها احساس کنیم.

وی بیان داشت: تا سال 85 عمده بدنه شهرداری‌ها غیرکارشناسی بود و در حال حاضر 65 درصد ساختار اداری شهرداری‌ها کارشناسی شده است.

این مسئول افزود: شهرداری‌ها اصل 44 قانون اساسی را با جدیت دنبال می‌کنند و با توجه به ضعف و قدرت شهرها پیش می‌روند.

کوشش‌تبار با اشاره به اینکه ما شاهد پست‌های کارگری متنوع در شهرداری‌ها نیستیم، گفت: شهرداری‌ها باید به سمت برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی حرکت کنند.

این مسئول جذب نیروهای شهرداری به صورت سفارشی و نبود استخدام‌های قانونمند و عادلانه را از مهم‌ترین انتقادات نسبت به شهرداری‌ها در گذشته خواند و ابراز داشت: ‌با توجه به آمار و ارقام این ایراد جدی به شهرداری‌ها وارد است.

کوشش‌تبار تصریح کرد: 80 درصد نیروهای شهرداری‌ها دارای مدرک دیپلم و یا زیر دیپلم هستند که نمی‌توانیم قبول کنیم که سطح کارشناسی خدمات به مردم اینگونه باشد.

وی افزود: 52 شهر از مجموع 64 شهر استان کرمان در آزمون استخدام شهرداری‌ها شرکت می‌کنند که این امر بیانگر قوت و همکاری شهرداران این خطه است و استخدام بر اساس عدالت صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول