اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کله بست در مازندران خبر داد

پیش‌بینی بودجه یک ‌میلیارد تومانی برای کله‌بست مازندران

خبرگزاری فارس: شهردار کله بست در مازندران گفت: بودجه پیش‌بینی شده در سال جاری برای این شهرداری یک میلیارد و 100 هزار تومان بوده که 60 درصد از آن را برای امور عمرانی و 40 درصد برای امور جاری درنظر گرفته شد.

پیش‌بینی بودجه یک ‌میلیارد تومانی برای کله‌بست مازندران

جعفر پرج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: از آنجا که این شهرداری از شهرهای تازه تاسیس بوده همواره خدمت‌رسانی مطلوب برای رفاه حال شهروندان از مهم‌ترین برنامه‌های آن بوده است.

وی با توجه به اینکه کاربردی کردن مدیریت هزینه‌ها کاهش هزینه و بالا رفتن راندمان فعالیت از اقدامات این شهرداری در ماه‌های اخیر بوده است، گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی این شهرداری بودجه پیش‌بینی شده در سال جاری یک میلیارد و 100 هزار تومان بوده که 60 درصد از آن را برای امور عمرانی و 40 درصد برای امور جاری درنظر گرفته شد.

پرج اقدامات انجام شده در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر کله‌بست را در دو بخش درون‌سازمانی و برون‌سازمانی عنوان کرد و افزود: شفاف‌سازی عملکرد شهرداری، راه‌اندازی سایت شهرداری و سیستم پیامکی شهرداری برخی از اقدامات درون سازمانی است.

شهردار کله‌بست بهبود محور عبور و مرور شهری، اجرای طرح تعریض معابر سطح شهر، اجرای طرح ادامه بلوار آیت‌الله روحانی، احداث میدان در تقاطع زرگرمحله اجاکسر، راه‌اندازی پنج دستگاه تاکسی و ‌خط‌کشی معابر سرعت‌گیر، ساماندهی فضای سبز اتوبان، ساماندهی فضای سبز معابر، آسفالت معابر، ساماندهی آرامگاه و سرویس بهداشتی را از جمله اقدامات برون‌سازمانی این شهرداری دانست.

پرج متذکر شد: احداث پل دوم کله بست میربازار از پروژه‌های مهم این شهر است که تاکنون 80 درصد از کارهای اجرایی آن به اتمام رسیده و برای انجام بقیه آن نیاز به 500 میلیون تومان اعتبار است که امیدواریم اعتبارات لازم هر چه زودتر تخصیص یابد.

وی بیان داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی مردم این شهر نداشتن جایگاه CNG بوده که با انتشار فراخوان، جذب سرمایه‌گذار و بستن قرارداد با سرمایه‌گذار به‌زودی شاهد افتتاح این پروژه هستیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول