اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیرجان در مجلس:

بخشی از اعتبارات میلیاردی مس به سیرجان اختصاص یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: بودجه‌های فرهنگی و ورزشی سال جاری صنعت مس مبلغ 28 میلیارد تومان به رفسنجان رسیده است در حالی که 30 درصد از این اعتبار هم باید به سیرجان برسد.

بخشی از اعتبارات میلیاردی مس به سیرجان اختصاص یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، شهباز حسن‌پور پیش از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از اتاق بازرگانی و پروژه مسکن کارکنان مس سرچشمه در سیرجان اظهار داشت: 30 درصد کارکنان مس سرچشمه و بیش از 500 واحد مربوط به کارکنان این مجتمع عظیم مس در سیرجان است.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: اما بودجه‌های فرهنگی و ورزشی سال جاری صنعت مس به مبلغ 28 میلیارد تومان به شهرستان رفسنجان رسیده و خوب است 30 درصد از این اعتبار هم به سیرجان برسد.

وی تصریح کرد: مجتمع مسکن کارکنان مس سرچشمه در سیرجان در 96 واحد 100 متر مربعی و هزینه 60 میلیارد ریال از تسهیلات بانکی سهم آورده اعضا و مشارکت مس سرچشمه به پایان رسیده است.

حسن‌پور خواستار توجه مسئولان مجتمع مس سرچشمه در شهرک‌های ایجاد شده از جمله منطقه خرم‌آباد سیرجان برای کارگران خود شد و ابراز داشت: می‌توان این شهرک‌ها را به بهترین نحو ساماندهی کرد.

در این آیین محمدعلی توحیدی فرماندار سیرجان هم خواستار تشکیل اتاق تعاون به صورت مستقل در این تعاونی‌ها شد و گفت: 400 تعاونی فعال در سیرجان وجود دارد که 3 هزار و 200 نفر در این تعاونی‌ها عضویت دارند و اتاق تعاون می‌تواند رسالت تعاونی‌ها را ایفا کند.

انتهای پیام/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول