اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد خبر داد

اختصاص 72 میلیارد ریال اعتبار ستاد راهبردی به عنبرآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: بیش از 72 میلیارد ریال اعتبار ستاد راهبردی جنوب کرمان در راستای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام به شهرستان عنبرآباد اختصاص یافت.

اختصاص 72 میلیارد ریال اعتبار ستاد راهبردی به عنبرآباد

ولی‌محمد مشایخی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: از طریق ستاد راهبردی جنوب تاکنون اعتبارات خوبی در راستای توسعه شهرستان‌های جنوبی قرار گرفته است و سبب شده که رشد و عمران و توسعه جنوب را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: در همین راستا در راستای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در بخش‌های مختلف به شهرستان عنبرآباد بیش از 72 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

فرماندار عنبرآباد خاطر نشان کرد: بخشی از این اعتبار در حوزه احداث راه‌های روستایی، آب آشامیدنی، تکمیل بندهای سنگ و سیمانی و تجهیز چاه‌های کشاورزی هزینه می‌شود.

مشایخی افزود: در بخش بهداشت که شامل تکمیل چهار خانه بهداشت روستایی، عشایری، بازگشایی و احداث راه‌های عشایری، اجرای طرح‌های آبخیزداری و رفع افت ولتاژ و توسعه برق روستایی شهرستان عنبرآباد است هزینه خواهد شد.

وی گفت: با اعتبارات بخش قابل توجهی از مشکلات عمومی مردم در شهرستان عنبرآباد برطرف می‌شود.

فرماندار عنبرآباد اظهار داشت: راه‌اندازی ستاد راهبردی جنوب کرمان توسعه همه‌جانبه جنوب به ویژه شهرستان عنبرآباد را به دنبال داشته است و تاکنون مشکلات زیادی از بخش‌های مختلف در حوزه فعالیت دولت از طریق این ستاد برطرف شده است.

وی بیان داشت: راه‌اندازی ستاد راهبردی جنوب نشان از توجه دولت به توسعه همگام تمام شهرستان‌ها است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول