اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

اختصاص اعتبار 640 میلیارد ریالی برای عمران و توسعه دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: در سال جاری 640 میلیارد ریال برای توسعه و عمران این شهرستان تخصیص یافته است.

اختصاص اعتبار 640 میلیارد ریالی برای عمران و توسعه دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی صبح امروز در نشست مسئولان این شهرستان اظهار داشت: توسعه کشاورزی یکی از اهدافی است که دولت خدمتگزار با جدیت مورد توجه قرار داده و در شهرستان دشتستان کارگروه توسعه کشاورزی با جدیت تمام این مهم را پیگیری می‌کند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: وجود سد رئیسعلی دلواری که یکی از مهم‌ترین منابع آبی محسوب می‌شود و تامین آب بخش اعظمی از نخیلات و اراضی کشاورزی منطقه از مسائلی بوده که توسعه کشاورزی در مناطق شهرستان دشتستان را هموار کرده است.

خسروی ادامه داد: احداث کانال‌های آبیاری درجه یک تا درجه چهار در نقاط مختلف شهرستان دشتستان از اقدامات مهمی است که به توسعه زیرساخت‌های کشاورزی کمک فراوانی می‌کند.

وی اضافه کرد: دشت گلدشت یکی از غنی‌ترین سفره‌های آب زیرزمینی را در خود جای داده و تاکنون دست نخورده است، امیدواریم با افزایش میزان بارش باران این منبع تا سالیان طولانی حفظ شود.

این مسئول اضافه کرد: احداث سد‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری در سال‌های اخیر در شهرستان دشتستان با جدیت پیگیری شده است و در مناطقی که ممنوعیت بهره‌برداری از منابع آبی دارند احداث و نیازهای آبی کشاورزان آن مناطق برطرف می‌شود.

فرماندار دشتستان اضافه کرد: در زمینه اعتبارات شهرستانی در سال جاری اقدامات خوبی در دشتستان صورت گرفته و شاهد افزایش چشمگیر اعتبارات شهرستان بوده‌ایم.

خسروی از اعتبار 640 میلیارد ریالی دشتستان خبر داد و اظهار داشت: در سال گذشته اعتبار اولیه شهرستان دشتستان 45 میلیارد تومان بوده که این میزان در سال جاری در مرحله نخست به 57 میلیارد تومان و تاکنون به 64 میلیارد تومان رسیده است، با جذب اعتبارات خشکسالی، مازاد، ملی و ... میزان اعتبارات شهرستان را به نحو چشمگیری در مقایسه با سال گذشته افزایش خواهیم داد.

وی ادامه داد: توجه به عمران شهری، روستایی و عشایری یکی از اولویت‌های مسئولان در سال جدید است و 176 میلیارد ریال اعتبار برای این مهم اختصاص داده‌ایم.

خسروی خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت ممتاز شهرستان دشتستان در عرصه کشاورزی و میزان بالای تولیدات در مرحله اول 149 میلیارد ریال به کشاورزی شهرستان دشتستان اختصاص داده‌ایم.

وی افزود: باید دست به دست یکدیگر دهیم و با استفاده از تمام ظرفیت موجود برای رشد و بالندگی شهرستان تلاش کنیم.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول