اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رودبار در مجلس:

اعتبار اتوبان دیلمان به بره‌سر توتکابن رودبار تصویب شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رودبار در مجلس از تصویب 3.5 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه اتوبان دیلمان، بره‌سر به توتکابن این شهرستان خبر داد.

اعتبار اتوبان دیلمان به بره‌سر توتکابن رودبار تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، عطاءالله حکیمی بعد از ظهر امروز در جمع مردم بخش خورگام این شهرستان با اشاره به تصویب اعتبار پروژه مذکور اظهار کرد: پیرو بازدید میدانی معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی و رایزنی‌های انجام گرفته 3.5 میلیارد تومان اعتبار مطالعه و اجرای اتوبان دیلمان، بره‌سر به توتکابن تصویب شده است.

وی با اشاره به زمان اجرای این پروژه افزود: آغاز عملیات اجرایی سد دیورشیکی از برنامه‌های اولویت‌دار شهرستان است که پس از تحقق آن احداث اتوبان پیگیری می‌شود تا به مرحله واگذاری به پیمانکار برسد.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس به روند احداث سد دیورش اشاره کرد و گفت: اعتبار سد دیورش اختصاص یافته و در مراحل انتخاب پیمانکار است که امیدواریم تا پایان آذرماه امسال شاهد کلنگ‌زنی اجرای سد باشیم.

وی اخذ دستور مطالعات فنی فاضلاب هر هفت شهر رودبار از وزیر را از دیگر اقدام‌های انجام شده برشمرد و تصریح کرد: تا پایان امسال شهرهای جیرنده و بره‌سر و بسیاری از روستاهای رحمت‌آباد و خورگام گازرسانی می‌شوند.

حکیمی احداث سد صیقل‌ده خورگام را یکی از برنامه‌های در دستور کار ذکر کرد و یادآور شد: مطالعات این سد در حال انجام است و پس از آن کار اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی از اجرای پروژه بزرگ ذوب‌آهن رودبار در رستم‌آباد خبر داد و افزود: اقدام‌های اداری و اجرایی این پروژه از تهران آغاز شده است که در فاز نخست برای یک‌هزار و 500 نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس از آغاز به کار کارخانه کفش گنجه خبر داد و خاطرنشان کرد: در فاز نخست آغاز به‌ کار کارخانه برای 300 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه یکسری جابه‌جایی در مدیریت‌ها صورت می‌گیرد، تصریح کرد: هر مدیری که کار نکند نقل و انتقال صورت می‌گیرد. 

حکیمی هماهنگ بودن، توانمندی، تحصیل و سابقه، در خط نظام و ولایت بودن و انگیزه خدمت برای رضای خدا و ملت را از معیارهای انتخاب مدیران دانست.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول