اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گناباد در مجلس:

150 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه فرودگاه گناباد تصویب شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پروژه فرودگاه گناباد در سفر محرابیان مسئول طرح‌های مهر ماندگار کشور به گناباد، 150 میلیارد ریال اعتبار تصویب شد.

150 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه فرودگاه گناباد تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام محمد رجایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتقاد نباید سبب فاصله افراد از یکدیگر شود اگر انتقاد نباشد نقص‌ها بر طرف نمی‌شود، البته انتقاد هم باید صادقانه و به قصد خیر و هم براساس اطلاعات درست و دقیقی باشد.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر انتقاد کننده نسبت به موضوع اشراف کافی ندارد با پرسش و گرفتن اطلاعات درست اطلاعات خود را کامل و آنگاه انتقاد خود را مطرح کند.

این مسئول بیان داشت: تاکید مقام معظم رهبری همیشه بر همکاری و هماهنگی بین مسئولان است و باید همگان به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

رجایی درباره پروژه‌های در دست اجرا در گناباد نیز گفت: در این باره پیگیری‌هایی انجام شده، اما مشکلاتی وجود دارد که مسئولان در صدد رفع آنها هستند، با این وجود ما قول‌هایی از مسئولان گرفته‌ایم و اجرای بعضی از پروژه‌ها که به مشکل برخورده کرده بود از نظر اعتبارات مشکل آنها رفع می‌شود.

وی در مورد پروژه فرودگاه گناباد ادامه داد: پروژه فرودگاه گناباد از جمله این طرح هاست که مورد انتقاد بعضی از نمایندگان و مسئولان قرار گرفته بود که با پیگیری اجرای آن تثبیت شد و در سفر محرابیان مسئول طرح‌های مهر ماندگار کشور به گناباد، 150 میلیارد ریال اعتبار برای آن تصویب شد.

این مسئول گفت: هم اکنون آسفالت باند فرودگاه انجام می‌شود و تا هفته آینده برای اجرای تاسیسات آن مناقصه بر گزار می‌شود.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای خط آهن چاه‌بهار به مشهد از مسیر کال شور گناباد - قاین - بیرجند - نهبندان قطعی است و پیشنهاد ما این است که اجرای این خط آهن به دو قسمت تقسیم شود و کار از طرف کال شور نیز شروع شود.

رجایی در مورد وضعیت کشاورزی و دامداری شهرستان نیز گفت: تولیدات کشاورزی در سطح کشور با همه مشکلات کم نشده، ولی با این وجود باید گفت که امروز محور توسعه کشاوری نیست بلکه صنعت است که باید حتی به کشاورزی نیز کمک کند.

وی در مورد مسکن مهر نیز ادامه داد: مشکلاتی که در مورد مسکن مهر در گناباد وجود دارد ناشی از مکان یابی‌های نامناسبی است که صورت گرفته این امر سبب شده است که بعضی از افراد انگیزه و علاقه‌ای برای استفاده از مسکن های در دست ساخت بعضی از مناطق را نداشته باشند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: بعضی از اعضای تعاونی‌ها نیز اقدام به پرداخت به موقع سهم خود نمی‌کنند و این امر نیز بر مشکلات افزوده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول