اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان گیلان خبر داد

کسب رتبه عالی گیلان در تشکیل انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف‌کننده کشور

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان گیلان گفت: گیلان در زمینه تشکیل انجمن‌های حمایت از مصرف کننده موفق به کسب رتبه عالی در کشور شده است.

کسب رتبه عالی گیلان در تشکیل انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف‌کننده کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید رضا قریشی بعد از ظهر امروز در نخستین نشست مشترک رؤسای انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف کنندگان و سرپرستان ادار‌ه‌های صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های گیلان در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزاری این نشست را با هدف بررسی مسایل مرتبط با این انجمن‌ها ذکر کرد.

وی اظهار کرد: راهکارهای افزایش تعامل بین انجمن‌های مذکور با اداره‌ها و نهادهای استان در راستای پیشبرد فعالیت‌های آنها از دیگر اهداف این نشست است.

دبیر انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان گیلان با بیان اینکه این  استان در زمینه تشکیل انجمن‌های حمایت از مصرف کننده موفق به کسب رتبه عالی در کشور شده است، افزود: ضرورت دارد این انجمن‌ها برای بهبود عملکرد خود در جلسات مرتبط نظیر کمیسیون نظارت، شورای تنظیم بازار و دیگر برنامه‌های مربوطه با حمایت از حقوق مصرف کنندگان حضوری فعال داشته باشند.

وی لزوم فراهم‌سازی فضای اداری و تجهیزات مناسب و نیز تامین حداقل منابع مالی را از مهم‌ترین دغدغه‌های این انجمن‌ها بیان کرد.

قریشی خاطرنشان کرد: در این زمینه نیازمند حمایت بیشتر مسئولان استانی و شهرستانی هستیم.

وی تصویب قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان را نقطه عطفی در برآورده کردن مطالبات حقوق مصرف کنندگان خواند و یادآور شد: باید از این فرصت برای تحقق اهداف قانون مذکور استفاده شود.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول