اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

صنایع جانبی در حاشیه کشتارگاه‌ها موجب اطمینان‌خاطر مصرف‌کننده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: صنایع جانبی نظیر بسته‌بندی در حاشیه کشتارگاه‌ها موجب اطمینان‌خاطر مصرف‌کننده است.

صنایع جانبی در حاشیه کشتارگاه‌ها موجب اطمینان‌خاطر مصرف‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی، محمداسماعیل سعیدی در حاشیه بازدید از کشتارگاه صنعتی دام تبریز، تلاش‌های دامپزشکی در تبدیل کشتارگاه‌های سنتی به دام صنعتی  که موجب ارتقای سطح بهداشت عمومی جامعه شده است را یک موفقیت بزرگ دانست و افزود: تبدیل کشتارگاه‌های سنتی به صنعتی موجب ارتقای سلامت گوشت‌های استحصالی و در نتیجه ارتقای بهداشت عمومی جامعه می‌شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، تلاش‌های ناظران شرعی و بهداشتی دامپزشکی و کارکنان شاغل در کشتارگاه را بسیار سخت و با مشقت فراوان دانست و خواستار توجه و حمایت جدی مسئولان شد.

وی همچنین گفت: صنایع تبدیلی و تکمیلی کشتارگاه صنعتی دام باید سریعاً راه‌اندازی شود، چراکه راه‌اندازی صنایع پایین دستی موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال خواهد شد.

دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با راه‌اندازی صنایع جنبی مانند بسته‌بندی، اطمینان خاطر مصرف‌کننده بالا خواهد رفت که این امر نیز موجب توسعه و ارتقای سطح تولید و سلامت فرآورده‌های خام دامی خواهد شد.

سعیدی در ادامه با اشاره به وجود تعهد و تخصص بالا در اداره‌کل دامپزشکی استان گفت: این دغدغه و تعهد مسئولان و کارکنان دامپزشکی سهم بسیاری در گذر از شیوه سنتی به صنعتی استحصال گوشت قرمز داشته است که قابل تقدیر است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با خوب ارزیابی کردن فعالیت‌های اکیپ‌های دامپزشکی در زلزله اخیر گفت: در روستاهای بخش مرکزی تبریز که در زلزله آسیب دیده بودند شاهد فعالیت‌های خوب و موثر دامپزشکی در منطقه بودیم که هیچ‌گونه بیماری مشترک بین انسان و دام مشاهده نشده است.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول