اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شماری از مسئولان

مدرسه «امین» در دامغان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدرسه «امین» با حضور شماری از مسئولان و فرهنگیان در آموزشگاه ابتدایی دخترانه مرصع یزدانی دامغان افتتاح شد.

مدرسه «امین» در دامغان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان عصر امروز در آیین افتتاح مدرسه امین در آموزشگاه ابتدایی دخترانه مرصع یزدانی شهرک بوستان این شهر اظهار داشت: مدرسه امین با همکاری حوزه علمیه شهرستان دامغان در سطح مدارس این شهرستان راه‏اندازی می‏شود.

محمدعلی امانی تصریح کرد: در هر یک از مدارس امین، یک روحانی به صورت مستمر و دائمی در آموزشگاه همانند حضور مدیر در مدرسه فعالیت می‏کند.

وی اضافه کرد: در آینده تعداد مدارس امین در شهرستان دامغان با بهره‏گیری از روحانیان مستقر در این شهرستان افزایش پیدا می‏کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان همچنین از افتتاح مدرسه امین در آموزشگاه ابتدایی پسرانه شهید آیت‏الله کاشانی دامغان خبر داد.

امانی خاطرنشان کرد: پرداختن به تربیت دینی و تقویت مبانی اعتقادی دانش‏آموزان از اهداف اصلی ایجاد و راه‏اندازی مدرسه امین در سطح مدارس شهرستان دامغان است.

وی گفت: باید بکوشیم تا فرهنگ و معارف دینی را در سطح مدارس و بین دانش‏آموزان ترویج و گسترش دهیم تا دانش‏آموزان بهتر با فرهنگ و معارف دینی آشنا شوند.

در این مراسم، جمعی از مسئولان مدیریت آموزش و پرورش، معلمان و اولیای دانش‏آموزان حضور داشتند.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول