اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی

فاز اول پد بالگرد هلال‌احمر در بشرویه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی با حضور جمعی از مسئولان بشرویه، فاز اول پد بالگرد هلال احمر در این شهرستان افتتاح شد.

فاز اول پد بالگرد هلال‌احمر در بشرویه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، سرپرست جمعیت هلال احمر بشرویه ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز اول پد بالگرد در بشرویه اظهار کرد: فاز اول پد بالگرد به منظور فرود بالگرد در مواقع بروز بلایای طبیعی و بحرانی احداث شده است.

علیرضا عارفیان ادامه داد: برای ساخت این مجموعه 300 میلیون ریال هزینه شده است.

در ادامه این مراسم مانور آماده‌سازی اعضا و داوطلبان برای پاسخگویی به آسیب‌دیدگان در سوانح و حوادث با شرکت 35 نفر از خواهران برگزار شد.

در این مانور اعضا، داوطلبان و نیروهای امدادی در تیم‌های اجرایی مطابق با استانداردهای امداد و نجات، سازماندهی شده و داوطلبان و امدادگران خواهر با نصب تعدادی چادر به صورت نمایشی خدمات پزشکی، حمل مصدوم با برانکارد و آمبولانس، عملیات اطفای حریق و حمایت‌های روانی - اجتماعی را ارائه دادند. 

فرماندار بشرویه نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه ایران یکی از 10 کشور حادثه‌خیز جهان است، گفت: از 43 حادثه به وقوع پیوسته در جهان، 34 حادثه در کشور ایران رخ می‌دهد.

غلامرضا پورسلطانی افزود: آمادگی اقشار مختلف مردم، کاهش اثرات بلایای طبیعی و خسارت‌های جانی و مالی ضروری است.

وی تصریح کرد: آموزش اعضای خانواده نسبت به یادگیری امداد و کمک‌های اولیه و اطفای حریق در موقع بروز بلایای طبیعی و سوانح جاده‌ای باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول