اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه هفته ملی کاهش بلایای طبیعی در شهرری

نخستین خانه ایمنی در جنوب تهران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین خانه ایمنی شهرری به منظور نهادینه کردن بحث ایمنی در بین شهروندان این منطقه افتتاح شد.

نخستین خانه ایمنی در جنوب تهران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش و در آستانه هفته ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی نخستین خانه ایمنی منطقه 20 تهران به منظور نهادینه کردن بحث ایمنی در بین شهروندان این منطقه افتتاح شد.

شهردار منطقه 20 در حاشیه مراسم افتتاح نخستین خانه ایمنی این منطقه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به منظور نهادینه کردن بحث ایمنی در بین شهروندان نخستین خانه ایمنی این منطقه در سرای محله شهادت به عنوان چهاردهمین خانه سراهای محلات راه‌اندازی شد.

عظیم بابایی با اشاره به همکاری سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان داوطلب رعایت نکات ایمنی، خطرات مواد آتش‌زا، آشنایی با کارهای پرخطر و نحوه اطفای حریق را به صورت تئوری و عملی برای سنین مختلف شهروندان ارائه می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: تمام خدمات آموزشی خانه ایمنی به شهروندان به صورت رایگان است و شرکت‌کنندگان با گذراندن این دوره آموزشی می‌توانند از خدمات نیم‌بهای دوره‌های دیگر نیز استفاده کنند.

بابایی با اشاره به اینکه با افتتاح خانه ایمنی سرای محله شهادت، خانه‌های این سرا به 14 مورد رسیده است، گفت: این برنامه با برگزاری مراسم جشن و اهدای کتاب و بروشور به کودکان پیش‌دبستانی و مهدکودک این سرا همراه بود و با حضور کارشناس آتش‌نشانی، آنان با نحوه فعالیت این سازمان آشنا شدند.

این گزارش حاکی است، نخستین خانه ایمنی شهرری با حضور شهردار منطقه 20، اعضای شورایاری محله شهادت، مدیر سرای محله شهادت و مدیر و کارشناسان اداره اجتماعی ناحیه 4 منطقه 20 این منطقه به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول