اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

جنگ قدرت در هیئت مدیره ذوب‌آهن بالا گرفت

خبرگزاری فارس: بحث در مورد تغییرات بر روی نیمکت تیم فوتبال ذوب‌آهن، موجب شده تا جنگ قدرت در هیئت مدیره این باشگاه علنی شود و هر کدام از اعضای هیئت مدیره ساز خود را کوک کنند.

جنگ قدرت در هیئت مدیره ذوب‌آهن بالا گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، باشگاه ذوب‌آهن در روزهای گذشته منبع بحرانی بی‌پایان بوده و جنگ قدرت و به نمایش‌گذاشتن نفوذ در بین اعضای هیئت مدیره به اوج خود رسیده است.

هیئت مدیره جدید ذوب‌آهن که با هدف خارج‌کردن این تیم از بحران سر کار آمدند، در روزهای گذشته اوج اختلاف‌نظرهای خود را به نمایش گذاشتند تا جایی که به نظر می‌رسد ادامه فعالیت این اعضا در کنار یکدیگر در آینده غیرممکن باشد.

اختلافات هیئت مدیره ذوب‌آهن زمانی نمایان شد که بحث تغییرات بر روی نیمکت این تیم و برکناری رسول کربکندی و جانشینی مربی دیگری به جای وی به طور جدی مطرح شد.

در این میان برخی از اعضای هیئت مدیره مخالف برکناری کربکندی بوده و برخی دیگر گزینه‌های دیگری را برای نشستن بر روی نیمکت این تیم پیشنهاد می‌دادند.

برخی از اعضا هیئت مدیره از حد پیشنهاد پا را فراتر گذاشته و برای جذب سرمربی جدید به طور جدی وارد عمل شدند، بدون اینکه به این نکته توجه داشته باشند که وظیفه هیئت مدیره سیاست‌گذاری برای باشگاه است و دلیلی ندارد این افراد در کار اجرایی ورود پیدا کنند.

جنگ قدرت در هیئت مدیره ذوب‌آهن بالا گرفته و هر کس در نظر دارد به نوعی قدرت خود را به دیگران تحمیل کند تا در موازنه قدرت، اختیار عمل این باشگاه را به دست گرفته و تغییرات آتی در هیئت مدیره و پست مدیرعاملی را نیز به دست بگیرند.

در این میان تنها چیزی که اهمیتی ندارد، باشگاه ذوب‌آهن و تیم فوتبال این باشگاه است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول