اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

مهندسان توانمندی خود را در ساخت و ساز اصولی به نمایش بگذارند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: مهندسان توانمندی فنی و اجرایی خود را در ساخت و سازهای اصولی و شایسته به نمایش بگذارند.

مهندسان توانمندی خود را در ساخت و ساز اصولی به نمایش بگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد در مجمع عمومی عادی سالیانه نظام مهندسی ساختمان در مجتمع فدک اردبیل اظهار داشت: جایگاه و اصالت کار مهندسان و مأموریت آنها شفاف و روشن است و در این بین سازمان نظام مهندسی در پیشبرد یکپارچه و هماهنگ اهداف و برنامه‌ها وظیفه‌ای خطیر بر عهده دارد که همه ما نسبت به آن واقف هستیم.

وی در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه در سال‌های اخیر گام‌های مناسبی در توسعه و بهبود ساخت و سازها در قالب برنامه‌های پنج ساله برداشته شده است، تصریح کرد: کشور ما در حال سپری کردن پنجمین برنامه پنج ساله خودش است به طوریکه برای رسیدن به افق 1404 و قرار گرفتن در تراز اول منطقه اهداف و سیاست‌گذاری‌ها به سمت بهره‌گیری از توانمندی‌های مهندسان و کارشناسان امر است.

نیکزاد در ادامه به نقش و رسالت نظام مهندسی در ساختن ایرانی آباد و اردبیلی شاخص و ممتاز خاطرنشان کرد: در اکثر مراجعات خواسته و مطالبه مردم توجه و دقت لازم در مباحث عمرانی و خدمات‌رسانی بیشتر است به گونه‌ای که اهالی شهرها و روستاهای مختلف انتظار دارند تا ساخت و سازهای مناسب در شهر و دیارشان اتفاق بیفتد و این امر میسر نمی‌شود مگر با تلاش و مجاهدت مهندسان پرتوان و با آتیه که باید پنجه کار و تلاش را به کار اندازند و اجازه ندهند در روند استقلال و آبادانی این کشور خللی به وجود آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای اداری استان اردبیل اضافه کرد: بنده در دوران مسئولیت شهرداری اردبیل با همکاری شورا و مجموعه زحمتکش شهرداری سعی کردیم ساماندهی رودخانه بالقلو و احداث پل‌های روگذر را در دستور کار قرار دهیم تا هم در تردد مردم سهولت ایجاد کنیم و هم اینکه رودخانه بالقلو را به عنوان زیباترین منطقه تفریحی و گردشگری ساماندهی کرده و در اختیار عموم مردم قرار دهیم.

وی به ظرفیت رودخانه گیلارلو در گرمی اشاره کرد و ادامه داد: اردبیل به مانند کهگیلویه و بویر احمد بام ایران لقب گرفتند به طوریکه در این استان امکان احداث کمپ‌های تیم ملی وجود دارد تا تیم‌های مختلف با حضور در این منطقه با استفاده از توانمندی‌ها بتوانند به مرز آمادگی کامل برسند.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل مسئولیت مهندسان را در ساخت و توسعه حقیقی استان اردبیل بسیار سنگین توصیف کرد و یادآور شد: ما پیشنهاد می‌کنیم که از تمام توانمندی و ظرفیت مهندسان و ارایه راهکار آنها در پیشبرد امور استفاده کنیم به طوریکه مهندسان و اعضای نظام مهندسی استان می‌توانند در قالب طرح‌های پیشنهادی و تحلیل‌های خود یاریگر ما در مسئولیت استانداری اردبیل باشند.

عضو نظام مهندسی اردبیل در ادامه سخنان خود ضرورت مشارکت و همکاری مهندسان را در انتخابات نظام مهندسی و حضور برای انتخاب افراد شایسته را ضروری توصیف کرد و گفت:‌ ما در تمام انتخابات در برابر رأی نوشته شده مسئولیت قانونی و شرعی داریم و باید در انتخاب خود به افراد توانمند و با صلاحیت رأی بدهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود ضرورت توسعه و تعمیق ارتباط و تعامل تنگاتنگ را با سازمان نظام مهندسی و اعضای آن یادآور شد و اظهار داشت: بنده به عنوان عضوی از نظام مهندسی اردبیل افتخار می‌کنم که این مجموعه پویا و آینده‌دار توانسته است بسیاری از مشکلات و نارسایی‌های ساخت و ساز و احداث مجموعه‌های سکونتی و تجاری را از بین ببرد.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول