اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور طرح‌های عمرانی ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد

ساخت و بازسازی 50 مدرسه و مسجد در مناطق زلزله‌زده ارسباران

خبرگزاری فارس: مشاور طرح‌های عمرانی ستاد اجرایی فرمان امام راحل گفت: 50 باب مدرسه و مسجد در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی بازسازی و ساخته می‌شود.

ساخت و بازسازی 50 مدرسه و مسجد در مناطق زلزله‌زده ارسباران

جلیل بشارتی امروز در حاشیه بازدید از مکان‌های زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: این تعداد مسجد و مدرسه با مشارکت شرکت مخابرات ایران و بنیاد برکت در مناطق زلزله‌زده احداث می‌شود.

بشارتی با اشاره به اینکه حجم قابل توجهی از سرمایه‌گذاری این طرح توسط شرکت مخابرات ایران صورت می‌گیرد، افزود: 85 میلیارد ریال اعتبار برای اجرایی شدن این برنامه از سوی شرکت مخابرات ایران و ستاد اجرایی فرمان امام(ره)  اختصاص یافته است.

وی افزود: از تعداد یاد شده 26 باب مسجد و 24 باب مدرسه در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی احداث و بازسازی و اقداماتی نیز در مورد ایجاد شبکه حمل و نقل روستایی در مناطق آسیب دیده صورت خواهد گرفت.

بشارتی در مورد زمان آغاز و عملیاتی شدن این اقدام عام‌المنفعه گفت: به زودی کارهای اجرایی این طرح آغاز می‌شود و بر اساس پیش‌بینی یک سال زمان برای اتمام آن تعریف شده است.

مشاور طرح‌های عمرانی ستاد اجرایی فرمان امام رحمةالله علیه تاکید کرد: در صورتی که سرما و شرایط جوی اجازه دهد امکان اتمام این واحدها و برنامه‌های در نظر گرفته شده تا پایان امسال ممکن خواهد بود.

وی اضافه کرد: مکان‌ها و روستاهایی که مدارس یا مساجد آنها در این طرح بازسازی قرار دارند دیشب طی جلسه‌ای با حضور مسئولان استانی نوسازی مدارس، حمل و نقل پایانه‌ها، تعاون، تامین اجتماعی و ... مشخص شدند.

بشارتی عمده فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام رحمةالله علیه وابسته به بنیاد برکت را در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری انجام امور خیریه و عام‌المنفعه برای مناطق محروم اعلام کرد و گفت: اقدامات در نظر گرفته شده برای مناطق زلزله‌زده در آذربایجان‌شرقی نیز در این راستا صورت می‌گیرد.

مشاور طرح‌های عمرانی ستاد اجرایی فرمان امام رحمة‌الله علیه به همراه اعضای بنیاد برکت و مدیران نوسازی مدارس استان امروز از مناطق زلزله‌زده اهر، هریس و ورزقان بازدید کردند.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول