اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خبر داد

بخشودگی عوارض ساخت‌و‌ساز مراکز بهداشتی در شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر از مساعدت شورای اسلامی شهر شوشتر در بخشودگی کامل و یا بخشی از عوارض ساخت‌و‌ساز مراکز بهداشتی در این شهر خبر داد.

بخشودگی عوارض ساخت‌و‌ساز مراکز بهداشتی در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر امیر رسولی پیش از ظهر امروز در جلسه شوای اسلامی شهر که با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شوشتر تشکیل شده بود، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر شوشتر از حضور سرمایه‌گذاران در بخش درمان حمایت جدی می‌کند و حاضر است عوارض ساخت‌و‌ساز را به صورت کامل ببخشد و این عامل مهمی در تشویق سرمایه‌گذاران و خیران در بخش سلامت و بهداشت است.

وی با تشکر از شبکه بهداشت و درمان شوشتر خاطرنشان کرد: در سال‌های قبل خشک‌سالی در خوزستان بسیار شدید بود و امکان شیوع بیماری‌های واگیر‌دار در سطح شهرستان شوشتر بسیار زیاد بود ولی مراقبت‌های ویژه و حساسیت‌های فراوان در بخش درمان باعث شد تا هیچ مشکلی در این‌باره در شوشتر به وجود نیاید و این خود جای تقدیر و تشکر دارد.

رسولی افزود: تعداد پزشکان در شوشتر بسیار کم است و مردم به خاطر نبود پزشک گلایه‌های زیادی به شورای اسلامی شهر می‌کنند که باید در این‌باره چاره اندیشی کرد.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی بیمارستان 197 تخت خوابی شوشتر افزود: ساخت این بیمارستان از ماه‌های گذشته آغاز شده است ولی خواستار تصریح در امر ساخت‌و‌ساز در این بیمارستان هستیم.

وی با اشاره به مشکلات در بخش درمان شوشتر تأکید کرد: نبود MRI، سی تی‌اسکن مجهز و ... باعث بروز مشکلاتی برای مردم شوشتر شده است که باید در این باره از سرمایه‌گذاران و خیران موجود در سطح شهرستان شوشتر برای مشارکت در این باره دعوت به عمل آید.

وی افزود: تلاش شود تا در بخش‌های مختلف بیمارستانی از پزشکان و متخصصان بومی شوشتر استفاده شود و در این‌باره باید دقت‌نظر بیشتری به کار بریم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول