اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 2 ماه تاخیر

سالن اسکواش آذربایجان‌غربی آبان‌ماه افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی گفت: سالن استاندارد اسکواش آذربایجان‌غربی با 2 ماه تاخیر در آبان‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

سالن اسکواش آذربایجان‌غربی آبان‌ماه افتتاح می‌شود

سلمان فرضعلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به نبود سالن استاندارد در رشته اسکواش در استان، اظهار داشت:‌ به دلیل نداشتن سالن استاندارد در حال حاضر از مینی‌کورت برای تمرین و بازی استفاده می‌‌کنیم و این امر مانعی برای سرمایه‌گذاری برای استفاده از مربی و بازیکن خارجی مورد نظرمان برای پیشرفت این رشته در استان شده است.

وی با اشاره به تاخیر در بهره‌برداری از سالن اسکواش افزود: هم اکنون مراحل ساخت این سالن در حال انجام است و احداث ساختمان به کلی تمام شده و در حال حاضر این سالن کورت‌بندی می‌شود و با وجودی که قرار بود در شهریورماه به اتمام برسد، اما در آبان‌ماه به صورت کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

فرضعلی‌پور همچنین با اعلام اینکه تیم اسکواش آذربایجان‌غربی در اوایل شهریورماه در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر کشور که به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود، به مصاف حریفان می‌رود، تصریح کرد: تیم ما درحال حاضر در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی با بیان اینکه با انجام بازی‌های دو هفته پایانی در گیلان در صورتی که تیم استان بتواند میزبان را شکست دهد در جدول رده‌بندی مقام سوم را تثبیت می‌کند، ادامه داد: تیم آذربایجان‌غربی در صورتی که در مقابل خوزستان هم که از مربی و بازیکن پاکستانی استفاده می‌کند، پیروز شود به مقام دوم این مسابقات دست می‌یابد.

وی در ادامه از شرکت اسکواش‌بازان استان در رقابت‌های ایران جونیور خبر داد و خاطرنشان کرد: اسکواش‌بازان نوجوان و جوانان استان با دو نماینده در هر رده سنی از 27 الی 30 شهریورماه در این رقابت‌ها که به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

فرضعلی‌پور اذعان داشت: کارگاه آموزشی آشنایی با مهارت‌های اسکواش همزمان با افتتاح دیواره اسکواش باز در دانشگاه ارومیه برگزار شد.

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی با بیان اینکه کارگاه آشنایی با مهارت‌های اسکواش، در راستای توسعه و آشنایی بیشتر با ورزش مفرح اسکواش است، افزود: شرکت‌کنندگان در این کارگاه با مهارت‌های اولیه و علم اسکواش نظیر آشنایی با کورت، قوانین، مقررات بازی و ضربات آن آشنا شدند و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در دوره داده شد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول