اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرمانشاه:

شهرداری‌ نهاد تاثیر‌گذار در ورزش است

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر گفت: شهرداری‌ها‌ی کشور به عنوان یکی از موثرترین نهادها و ارگان‌های دولتی و غیر‌دولتی درعرصه‌های ورزشی تاثیر‌گذار و تعیین‌کننده بوده و هستند.

شهرداری‌ نهاد تاثیر‌گذار در ورزش است

سید احسان احسانی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در مسابقات رشته‌های ورزشی گوناگون در سطوح و مقاطع سنی مختلف شاهد هستیم که بعضی از ادارات و سازمان‌ها‌، نهادهای دولتی و غیر‌دولتی از تیم‌های ورزشی به عنوان اسپانسر، مدیریت و هدایت این تیم‌ها را به عهده می‌گیرند.

احسانی با بیان اینکه هر روزه در اخبار و گزارش‌های ورزشی شاهد پخش نتایج و گزارش مسابقات ورزشی از طریق رسانه‌های ملی و محلی هستیم گفت: در این بین شهرداری‌ها‌ی کشور به عنوان یکی از موثرترین نهادها و ارگان‌های دولتی و غیر‌دولتی در عرصه‌های ورزشی تاثیر‌گذار و تعیین‌کننده بوده و هستند.

وی ادامه داد: در رشته‌های والیبال، رزمی، فوتبال، بسکتبال، فوتسال، هندبال، وشوو، کاراته، بوکس، کشتی و دیگر رشته‌های ورزشی شهرداری‌های کشور سرمایه‌گذاری‌های مناسبی را انجام داده‌اند.

نماینده مردم در شورای اسلامی شهر کرمانشاه با بیان اینکه در سال‌های دور تیم آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه در رشته‌های مختلفی در مسابقات کشوری و لیگ‌های مطرح کشور به عنوان یکی از تیم‌های سرآمد حضور داشته است گفت: وجود چنین تیم‌هایی باعث افتخار و مباهات کرمانشاهی بوده است که در سنوات قبل نیز شاهد بودیم اداراتی هم‌چون جهاد کشاورزی از تیم والیبال کرمانشاه حمایت و پشتیبانی لازم را فراهم کرده بودند.

وی اظهار کرد: با توجه به پتانسیل کافی و غنی که در رشته والیبال استان وجود دارد و همچنین با حضور مربیان مجرب و بازیکنان جوان ملی‌پوش که به‌عنوان افتخار کرمانشاهی‌ها در دیگر تیم‌های شهرهای کشور عضویت دارند می‌توان بهترین تیم  را از هر نظر در مسابقات لیگ کشور شرکت داد.

احسانی خاطرنشان کرد: شهرداری کرمانشاه می‌تواند باانگیزه و علاقه‌ای که در بین مدیران و مسئولان آن دیده می‌شود در قالب اسپانسر این تیم ظاهر شود تا باز هم شاهد افتخارآفرینی والیبالیست‌های کرمانشاهی در کشور باشیم.

وی ادامه داد: با دعوت از پیشکسوتان، نوابغ و نخبگان والیبال کرمانشاهی می‌توان باعث ایجاد انگیزه و دلگرمی مضاعف برای جوانان والیبالیست کرمانشاهی شد.

احسانی با اظهار امیدواری گفت: امید است شاهد روزی باشیم که شهرداری کرمانشاه با توجه به امکانات و ابزارهای موجود از نظر ورزشی، در رشته‌های مختلف مقام‌آور تیم‌داری کند که به‌طور یقین این امر باعث انگیزه و رقابت در بین دیگر ادارات، نهادها و حتی بانک‌های استان خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول