اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شهرداری گرگان صورت گرفت

احداث و بهره‎برداری 70 مکان متمرکز فرهنگی ورزشی در گرگان

خبرگزاری فارس: شهردار گرگان گفت: حدود 70 مکان متمرکز فرهنگی و ورزشی توسط شهرداری احداث و یا به شکل استیجاری در حال بهره‎برداری است.

احداث و بهره‎برداری 70 مکان متمرکز فرهنگی ورزشی در گرگان

ابراهیم کریمی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: تا قبل از سال 1378 فعالیت‎های فرهنگی ورزشی منحصر به احداث یک خانه فرهنگ در بلوار الغدیر بود که آن نیز تحویل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان داده شد اما اکنون استفاده از امکانات فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهرداری توسط بخش قابل توجهی از مردم، عادی شده است.

وی از تکمیل دو پروژه نیمه‎تمام ورزشی خبر داد و تصریح کرد: این دو پروژه شامل سالن ورزشی کوی دخانیات با 45 درصد پیشرفت و سالن قلعه حسن که اگر چه پیشرفت فیزیکی 80 درصد داشت اما به دلیل کوچکی و عدم امکان انجام ورزش‎های توپی خیلی مورد استقبال قرار نگرفت لذا با توسعه و افزایش فضای سالن استفاده از آن بهینه‎سازی شد.

شهردار گرگان در خصوص احداث مجتمع فرهنگسرا گفت: مجتمع فرهنگسرای شهرداری گرگان که در ابتدای بلوار 100 متری شهید کلانتری واقع شده است یکی از زیباترین ساختمان‎های شهر گرگان در مدخل ورود به شهر است که قطعا در آینده و پس از تکمیل نمای زیبای آن مورد توجه همه مسافران، رهگذران و همشهریان خواهد بود.

کریمی با بیان اینکه حدود 3 هزار و 500 مترمربع از این بنا به فرهنگسرا اختصاص می‎یابد خاطر نشان کرد: در آینده بخش قابل توجهی از فعالیت‎های فرهنگی و هنری شهرداری گرگان در این فرهنگسرا انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم در این مکان بخش اعظم فعالیت‎های فرهنگی و هنری مردم گرگان صورت پذیرفته و خدمات خوبی را به مردم شهر ارائه کند.

شهردار گرگان بیان داشت: نصب مجموعه‎های ورزشی بدنسازی در محیط‎های پارکی و زمین‎های ورزشی روباز تا نصب میزهای پینگ‎پنگ در فضاهای روباز و عمدتا پارک‎ها حاکی از دید کاملا متفاوت مدیران شهری و شورای اسلامی شهر به فعالیت‎های فرهنگی و ورزش‎های همگانی در شهر است و تلاش می‎شود این روند با سرعت و شدت بیشتری ادامه یابد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول