اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

یادآوران شلمچه را در گرمای کشنده اهواز شکست می‌دهیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: گرمای شدید هوای شهر اهواز هم مانع پیروزی ما مقابل تیم یادآوران شلمچه نخواهد شد که با این پیروزی چشم به صدر جدول مسابقات داریم.

یادآوران شلمچه را در گرمای کشنده اهواز شکست می‌دهیم

جمشید غدیری امروز و ساعاتی قبل از برگزاری دیدار تیم فوتبال شهرداری یاسوج مقابل یادآوران شلمچه در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: امروز ساعت 3:45 دقیقه عصر به مصاف تیم یادآوران شلمچه در هفته پنجم رقابت‌های جام آزادگان می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج به شرایط این بازی اشاره کرد و گفت: زمین بسیار ناهمواری دارند که یکی از مشکلات تیم ما در این بازی همین زمین و در مرحله بعدی گرمای هوا خواهد بود.

وی گفت: این زمین در سه راهی خرمشهر قرار گرفته تا تماشاگران آن بتوانند از این بازی دیدن کنند و به همین خاطر مجبور هستیم در چنین زمین ناهمواری به مصاف حریف برویم.

غدیری به وضعیت تیم مقابل اشاره کرد و افزود: این تیم آمادگی جسمانی را پشت سر نگذاشته و به همین خاطر با 10 نفر دفاع می‌کند و یک نفر را برای ضد حمله چه در خانه خود و چه در خانه حریف گذاشته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج عنوان کرد: نتایج این تیم در لیگ بد نیست یک بازی اول که مدارک خود را دیر ارائه کردند سه بر صفر بازنده اعلام شدند و یک بازی را در رفسنجان واگذار کردند و دو بازی را در خانه خود با پیروزی پشت سر گذاشتند و تمام سعی و تلاش را بر این گذاشته‌اند که بتوانند حداقل و حداکثر امتیاز را کسب کنند.

غدیری با بیان اینکه دو امتیاز با صدر جدول فاصله داریم، گفت: در گرمای شدید و کشنده اهواز همه توان خود را برای برد خواهیم گذاشت چرا که در بندرعباس که گرم‌تر از اهواز بود سربلند از زمین بیرون آمدیم و امروز گرما نمی‌تواند مانعی برای سربلندی تیم ما باشد.

وی به بازیکنان خوب تیم یادآوران شلمچه اشاره کرد و گفت: ایمان حبیب‌پور و احسان شیرمردی از بازیکنان خوب این تیم خوزستانی هستند و ما نیز از همه بازیکنان خود به جز علی کردی استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم شهرداری یاسوج به چهره واقعی این تیم از هفته پنجم اشاره کرد و گفت: تیم حقیقی شهرداری یاسوج را در بازی با کرمانشاه در یاسوج خواهید دید.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول