اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کواکبیان در گفت‌وگو با فارس

فیلم اهانت به پیامبر(ص) فیلمی سطح پایین به لحاظ حرفه‌ای است

خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: فیلم توهین به پیامبر اسلام فیلمی واقعا سطح پایین از لحاظ حرفه‌ای و فنی است.

فیلم اهانت به پیامبر(ص) فیلمی سطح پایین به لحاظ حرفه‌ای است

مصطفی کواکبیان صبح امروز در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به هتک حرمت پیامبر اسلام توسط عوامل تحت فرمان استکبار جهانی بیان داشت: اگر افرادی دست به توهین پیامبر اسلام می‌زنند، فیلم موهن می‌سازنند و به کاریکاتور روی می‌آورند از پیامبر اسلام و دین کاملی که برای مردم آورده است بسیار ناراحتند.

نماینده سابق مردم سمنان در مجلس هشتم شورای اسلامی افزود: دین اسلام در دو جنبه برای انسان برنامه دارد و دو بعد مادی و معنوی را برای زندگی بشریت در نظر دارد ولی غربی‌ها فقط به مادیات و این بعد از ابعاد وجود انسان توجه دارند.

کواکبیان با اعلام اینکه استکبار می‌خواهد چهره اسلام را خشن جلوه دهد و آن را همانند سلفی‌گری و القاعده معرفی کند، تصریح کرد: پیامبر اسلام منبع و منشأ همه خوبی‌ها و رحمه‌اللعالمین است آنها به جای اینکه بیایند از این منبع پرنور بهره بگیرند دست به اعمال احمقانه می‌زنند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه فیلم توهین به پیامبر اسلام فیلمی مزخرف و از لحاظ حرفه‌ای و فنی نیز بی‌اساس بود، گفت: استکبار با هزینه‌های هنگفت در قالب فیلم و دیگر اعمال زشت و خشم‌آور در حال مبارزه با اسلام است.

وی با اشاره به اینکه آنها در ابتدا به فکر آن بودند که در مصر در بین پیروان ادیان درگیری ایجاد کنند که موفق به این کار نشدند و تیرشان به هدف نخورد، اظهار داشت: آنها با این فیلم می‌خواهند مسلمانان را افرادی خشن جلوه دهند.

کواکبیان با اعلام اینکه حدود 38 نفر در کشورهای دنیا به خاطر اعتراض به ساخت فیلم اهانت به رسول اکرم در درگیری‌ها و تظاهرات کشته شدند، عنوان کرد: اسلام به ذات خود عیبی ندارد و دینی کامل است که به عنوان یک ایدئولوژی حیات‌بخش برای هر لحظه انسان برنامه مدون و اساسی دارد.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول